folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wireless Ağa Bağlanılamıyor



Wireless Ağa Bağlanılamıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek

    Önceden ağa bağlanılabiliyordu şu ayarları yaptıktan sonra "Windows bu ağa bağlanamadı" diyor.

    54g Hızı Auto iken 54mbps

    Multicast hızı auto iken 54 mbps

    54g Modu Auto dan 54g performans

    BU ayarları yaptıktan sonra Windows bu ağa bağlanmadı diyor 2 bilgisayarda denedim.

    şimdi modeme fiziksel olarak erişmem mümkün değil bu durumda nasıl bağlanırım? Backtrack var ama wifi kartını tanımıyor her halde. Windows için bağlantı araçları varmış onlar işe yarar mı?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Şifreleme tipinden oluyor bu tip sorunlar genelde.Wpa-Wep vs.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı. :(
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    Şifreleme tipinden oluyor bu tip sorunlar genelde.Wpa-Wep vs.


    Onlar aynı ya sadece yukarıdakileri değiştirdim girmiyor artık.

    Bu ağa bir şekilde bağlanıp ayarlarını eski haline getirmem gerekiyor.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    juniourfalcon
    juniourfalcon's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek

    modemi sıfırla yani restle ve ethernet kablosu ile ayarlarını yaptıktan sonra düzelir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    juniourfalcon bunu yazdı

    modemi sıfırla yani restle ve ethernet kablosu ile ayarlarını yaptıktan sonra düzelir

    modem burada değil onu yapamam.

    Ağ gözüküyor ancak bağlanamıyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Wifisi olan bi telefonla denermisin bağlanmayı yada eğer varsa imkanın kablolu bağlan, modem arayüzüne (birşekilde) gelip o ayarları ilk

    bağlanabildiğin  hale getir. Sonra yine arayüzden resetleyebiliyor olman lazım, resetle. Bağlanmaya çalıştığın pcde

    Denetim Maasaı/Ağ ve paylaşım merkezi/Kablosuz ağları yönet kısmında o bağlandığın ağın adına sağtık ağı kaldır de.

    Daha sonra tekrar bağlanmaya çalış hocam.

     


    .. you only have you ..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkan5816
    furkan5816's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Mayıs/2012
    Erkek

    bende aynı problem ile karşılaştım.

    kablolu bağlantı ile bağlanıp channel ayarını otomatikten manuel geçirdim. 1. channel da sorunsuz bağlanıyorum

    otomatik olduğu zaman 13. channel a atama yapıyordu ve bağlanmıyordu.

    buda olmazsa firmware güncelle

    furkan5816 tarafından 06/Tem/13 21:24 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    HyP-X bunu yazdı

    Wifisi olan bi telefonla denermisin bağlanmayı yada eğer varsa imkanın kablolu bağlan, modem arayüzüne (birşekilde) gelip o ayarları ilk

    bağlanabildiğin  hale getir. Sonra yine arayüzden resetleyebiliyor olman lazım, resetle. Bağlanmaya çalıştığın pcde

    Denetim Maasaı/Ağ ve paylaşım merkezi/Kablosuz ağları yönet kısmında o bağlandığın ağın adına sağtık ağı kaldır de.

    Daha sonra tekrar bağlanmaya çalış hocam.

     

    Telefonla denedim onlar da bağlanamadı.

    Kablolu bağlanma imkanı yok ve fiziksel olarak modeme erişemem.

    Aircrack gibi araçlarla bağlantıyı nasıl denerim?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek
    furkan5816 bunu yazdı

    bende aynı problem ile karşılaştım.

    kablolu bağlantı ile bağlanıp channel ayarını otomatikten manuel geçirdim. 1. channel da sorunsuz bağlanıyorum

    otomatik olduğu zaman 13. channel a atama yapıyordu ve bağlanmıyordu.

    buda olmazsa firmware güncelle

    Channel aynı 11 konuda yazdıklarımı değiştirdikten sonra oldu.

    Firmware güncelleyemiyorum çünkü bağlanılamıyor kablosuz.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fatih54
    Fatih54's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2012
    Erkek

    Sorunu çözdüm:

    Wireless alıcısını modeme çok yaklaştırdıktan sonra kopma olmadı aşırı derecede yavaş bir şekilde arayüze girebildim tekrar auto aldıktan sonra düzeldi.

Toplam Hit: 1464 Toplam Mesaj: 10