Wireless Ağa Bağlanılamıyor
-
Önceden ağa bağlanılabiliyordu şu ayarları yaptıktan sonra "Windows bu ağa bağlanamadı" diyor.
54g Hızı Auto iken 54mbps
Multicast hızı auto iken 54 mbps54g Modu Auto dan 54g performans
BU ayarları yaptıktan sonra Windows bu ağa bağlanmadı diyor 2 bilgisayarda denedim.
şimdi modeme fiziksel olarak erişmem mümkün değil bu durumda nasıl bağlanırım? Backtrack var ama wifi kartını tanımıyor her halde. Windows için bağlantı araçları varmış onlar işe yarar mı?
-
Şifreleme tipinden oluyor bu tip sorunlar genelde.Wpa-Wep vs.
-
Citizen bunu yazdı
Şifreleme tipinden oluyor bu tip sorunlar genelde.Wpa-Wep vs.
Onlar aynı ya sadece yukarıdakileri değiştirdim girmiyor artık.Bu ağa bir şekilde bağlanıp ayarlarını eski haline getirmem gerekiyor.
-
modemi sıfırla yani restle ve ethernet kablosu ile ayarlarını yaptıktan sonra düzelir
-
juniourfalcon bunu yazdı
modemi sıfırla yani restle ve ethernet kablosu ile ayarlarını yaptıktan sonra düzelir
modem burada değil onu yapamam.
Ağ gözüküyor ancak bağlanamıyorum
-
Wifisi olan bi telefonla denermisin bağlanmayı yada eğer varsa imkanın kablolu bağlan, modem arayüzüne (birşekilde) gelip o ayarları ilk
bağlanabildiğin hale getir. Sonra yine arayüzden resetleyebiliyor olman lazım, resetle. Bağlanmaya çalıştığın pcde
Denetim Maasaı/Ağ ve paylaşım merkezi/Kablosuz ağları yönet kısmında o bağlandığın ağın adına sağtık ağı kaldır de.
Daha sonra tekrar bağlanmaya çalış hocam.
-
bende aynı problem ile karşılaştım.
kablolu bağlantı ile bağlanıp channel ayarını otomatikten manuel geçirdim. 1. channel da sorunsuz bağlanıyorum
otomatik olduğu zaman 13. channel a atama yapıyordu ve bağlanmıyordu.
buda olmazsa firmware güncelle
furkan5816 tarafından 06/Tem/13 21:24 tarihinde düzenlenmiştir -
HyP-X bunu yazdı
Wifisi olan bi telefonla denermisin bağlanmayı yada eğer varsa imkanın kablolu bağlan, modem arayüzüne (birşekilde) gelip o ayarları ilk
bağlanabildiğin hale getir. Sonra yine arayüzden resetleyebiliyor olman lazım, resetle. Bağlanmaya çalıştığın pcde
Denetim Maasaı/Ağ ve paylaşım merkezi/Kablosuz ağları yönet kısmında o bağlandığın ağın adına sağtık ağı kaldır de.
Daha sonra tekrar bağlanmaya çalış hocam.
Telefonla denedim onlar da bağlanamadı.
Kablolu bağlanma imkanı yok ve fiziksel olarak modeme erişemem.
Aircrack gibi araçlarla bağlantıyı nasıl denerim?
-
furkan5816 bunu yazdı
bende aynı problem ile karşılaştım.
kablolu bağlantı ile bağlanıp channel ayarını otomatikten manuel geçirdim. 1. channel da sorunsuz bağlanıyorum
otomatik olduğu zaman 13. channel a atama yapıyordu ve bağlanmıyordu.
buda olmazsa firmware güncelle
Channel aynı 11 konuda yazdıklarımı değiştirdikten sonra oldu.
Firmware güncelleyemiyorum çünkü bağlanılamıyor kablosuz.
-
Sorunu çözdüm:
Wireless alıcısını modeme çok yaklaştırdıktan sonra kopma olmadı aşırı derecede yavaş bir şekilde arayüze girebildim tekrar auto aldıktan sonra düzeldi.
