Wireless Aktarımı Gibi Birşey Arıyorum..
-
Arkadaslar alt komsunun wireless ağını kullanıyorum. Sadece modemin olduğu odanın üstündeki odayı kullanabiliyorum diğer odalarda kullanamıyorum.
Benim aradığım sey kücük bir alet alt komsunun wireless agına baglanacak ve bir kez daha wireless sinyallerini dağıtacak. Yani 2 kat dağılacak ve sinyaller daha etkili olacak.
Painnte çizmeye calıstım : http://img407.imageshack.us/img407/7599/wless.png
Yardımlarınızı bekliyorum.
-
herhangi bir alacağın wireless access pointi repeater modunda calıştırırsan sorun çözülür...
içlerinde en sağlamalrında birisi geliş fiyatı 52$+kdv normal satış fiyatı 63$+kdv olan dlink dwl-2100 ap dir hocam alabilirsin, zira son 5 ayda 50 den fazla satın aldım...
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
herhangi bir alacağın wireless access pointi repeater modunda calıştırırsan sorun çözülür...
içlerinde en sağlamalrında birisi geliş fiyatı 52$+kdv normal satış fiyatı 63$+kdv olan dlink dwl-2100 ap dir hocam alabilirsin, zira son 5 ayda 50 den fazla satın aldım...
-----------------------------cok tesekkür ederim hocam. bakıyorum hemen..
-
wireless access pointi repeater lıgnes si güzel ve kuvvetli biraz tuzlu 149tl
-
Elinde kablosuz modemler varsa, ayar menülerinde bir gez, belki Wireless Repeater özelliği vardır. Boşuna harcama yapmamış olursun. Bazı Datron ve Airties modellerinde bu özelliğe rastladığımı hatırlıyorum ama sadece WEP şifreleme ile çalışıyorlardı.
-
MaviEkran bunu yazdı:
-----------------------------
Elinde kablosuz modemler varsa, ayar menülerinde bir gez, belki Wireless Repeater özelliği vardır. Boşuna harcama yapmamış olursun. Bazı Datron ve Airties modellerinde bu özelliğe rastladığımı hatırlıyorum ama sadece WEP şifreleme ile çalışıyorlardı.
-----------------------------zoom x6 var sanmıyorum öyle bir özellik olduğunu.
-
http://www.zoom.com/graphics/datasheets/adsl/1098_5590.pdf
Hocam bu adresteki cihaz ile aynıysa bu cihazda WDS (Wireless Distribution System - Kablosuz Dağıtım Sistemi) teknolojisi varmış. Belki işini görür, araştır istersen.
Hatta şu adreste seninkiyle aynı durumu yaşayan birinin olaya nasıl çözüm bulduğunu yazmışlar:
http://forum.shiftdelete.net/donanim-sorunlari-ve-cozumler/90041-zoom-x6-dan-acces-point-olurmu.html
-
http://www.teknolojinoktasi.com/urun_detay.aspx?id=AR7265&p_id=5236
bu bok açık arazide 300 mt ye kadar sorunsuz dağıtıyor, kapalı alanda perde beton ot bok ne olursa olsun 4 kata kadar hayvanlar gibi kesintisiz çalışıyor.
-
MaviEkran bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.zoom.com/graphics/datasheets/adsl/1098_5590.pdf
Hocam bu adresteki cihaz ile aynıysa bu cihazda WDS (Wireless Distribution System - Kablosuz Dağıtım Sistemi) teknolojisi varmış. Belki işini görür, araştır istersen.
Hatta şu adreste seninkiyle aynı durumu yaşayan birinin olaya nasıl çözüm bulduğunu yazmışlar:
http://forum.shiftdelete.net/donanim-sorunlari-ve-cozumler/90041-zoom-x6-dan-acces-point-olurmu.html
-----------------------------evet hocam bu. çok saol.
-
D Link Dwl 21000 ap aynı cihazdan ben kullanıyorum. Gerçekten çok harika bir cihaz tavsiye ederim. Yalnız ayarları konusunda eğer bilgin az ise seni biraz uğraştıracaktır..
-
Konuyu hatırlayıp takip etmek için atıyorum bu mesajı, spam niteliğindedir.
Sorry.
