folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wireless Aktarımı Gibi Birşey Arıyorum..



Wireless Aktarımı Gibi Birşey Arıyorum..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    Arkadaslar alt komsunun wireless ağını kullanıyorum. Sadece modemin olduğu odanın üstündeki odayı kullanabiliyorum diğer odalarda kullanamıyorum.

     

    Benim aradığım sey kücük bir alet alt komsunun wireless agına baglanacak ve bir kez daha wireless sinyallerini dağıtacak. Yani 2 kat dağılacak ve sinyaller daha etkili olacak.

     

    Painnte çizmeye calıstım : http://img407.imageshack.us/img407/7599/wless.png

     

    Yardımlarınızı bekliyorum.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    herhangi bir alacağın wireless access pointi repeater modunda calıştırırsan sorun çözülür...

    içlerinde en sağlamalrında birisi geliş fiyatı 52$+kdv normal satış fiyatı 63$+kdv olan dlink dwl-2100 ap dir hocam alabilirsin, zira son 5 ayda 50 den fazla satın aldım...


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    renegadealien bunu yazdı:
    -----------------------------

    herhangi bir alacağın wireless access pointi repeater modunda calıştırırsan sorun çözülür...

    içlerinde en sağlamalrında birisi geliş fiyatı 52$+kdv normal satış fiyatı 63$+kdv olan dlink dwl-2100 ap dir hocam alabilirsin, zira son 5 ayda 50 den fazla satın aldım...


    -----------------------------

    cok tesekkür ederim hocam. bakıyorum hemen..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    wireless access pointi repeater lıgnes si güzel ve kuvvetli biraz tuzlu 149tl


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    Elinde kablosuz modemler varsa, ayar menülerinde bir gez, belki Wireless Repeater özelliği vardır. Boşuna harcama yapmamış olursun. Bazı Datron ve Airties modellerinde bu özelliğe rastladığımı hatırlıyorum ama sadece WEP şifreleme ile çalışıyorlardı.


    Blue Screen of Death
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    MaviEkran bunu yazdı:
    -----------------------------

    Elinde kablosuz modemler varsa, ayar menülerinde bir gez, belki Wireless Repeater özelliği vardır. Boşuna harcama yapmamış olursun. Bazı Datron ve Airties modellerinde bu özelliğe rastladığımı hatırlıyorum ama sadece WEP şifreleme ile çalışıyorlardı.


    -----------------------------

    zoom x6 var sanmıyorum öyle bir özellik olduğunu.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviEkran
    MaviEkran's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2009
    Erkek

    http://www.zoom.com/graphics/datasheets/adsl/1098_5590.pdf

    Hocam bu adresteki cihaz ile aynıysa bu cihazda WDS (Wireless Distribution System - Kablosuz Dağıtım Sistemi) teknolojisi varmış. Belki işini görür, araştır istersen.

    Hatta şu adreste seninkiyle aynı durumu yaşayan birinin olaya nasıl çözüm bulduğunu yazmışlar:

    http://forum.shiftdelete.net/donanim-sorunlari-ve-cozumler/90041-zoom-x6-dan-acces-point-olurmu.html


    Blue Screen of Death
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    http://www.teknolojinoktasi.com/urun_detay.aspx?id=AR7265&p_id=5236

    bu bok açık arazide 300 mt ye kadar sorunsuz dağıtıyor, kapalı alanda perde beton ot bok ne olursa olsun 4 kata kadar hayvanlar gibi kesintisiz çalışıyor.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fdumanli
    Fdumanli's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2009
    Erkek

    MaviEkran bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.zoom.com/graphics/datasheets/adsl/1098_5590.pdf

    Hocam bu adresteki cihaz ile aynıysa bu cihazda WDS (Wireless Distribution System - Kablosuz Dağıtım Sistemi) teknolojisi varmış. Belki işini görür, araştır istersen.

    Hatta şu adreste seninkiyle aynı durumu yaşayan birinin olaya nasıl çözüm bulduğunu yazmışlar:

    http://forum.shiftdelete.net/donanim-sorunlari-ve-cozumler/90041-zoom-x6-dan-acces-point-olurmu.html


    -----------------------------

     

    evet hocam bu. çok saol.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    watervay
    watervay's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Kasım/2003
    Erkek

    D Link Dwl 21000 ap aynı cihazdan ben kullanıyorum. Gerçekten çok harika bir cihaz tavsiye ederim. Yalnız ayarları konusunda eğer bilgin az ise seni biraz uğraştıracaktır..


    Syntax error..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    Konuyu hatırlayıp takip etmek için atıyorum bu mesajı, spam niteliğindedir.

    Sorry.

Toplam Hit: 1548 Toplam Mesaj: 11