Wireless Bağlanma Sorunu
-
İyi geceler,
TBT'den bi konuda yardım alayım dedim. Konu wirelessla ilgili, Speedtouch modem var wirelessdan laptop(Toshiba) ilebağlanamıyorum. Birisi giriyor fln diye şüpeheleniyorum ama bir turlu wirelessa şifre fln koyamadım, birde modemin üzerindki WLAN lambası kırmızı yanıyor bi sorunmu var birisinmi kullanıyo yoksa wireless ozelliğimi cortladı modemde anlayamdım biri bi yardım atsa güzel olacak.
-
http://www.wifi-turk.com/forum/index.php bi buraya bak sor soruştur istersen
-
WLan kırmızı renk sorunun hallettim sorun güvenlikmiş şifre koyma ile halloldu, fakat hala laptop modemi gormuyor. Bu sorun nasıl çozulur acaba ?
Toplam Hit: 1911 Toplam Mesaj: 3
