Wireless Bağlantı Sorunum..
-
Arkadaşlar airties-205 marka modem wireless ayarlarından açıyorum şifre kullanıcı adı belirle diyorum..
Laptopdan görüyorum kullanıcı adını daha sonra şifre yazıyorum bağlanıyo diyo bağlan mıyo sizce nasıl bi problem vardır ?
Bu sorun modemdemi yoksa ps demi?
Ama ps başka wireless lara bağlanıyo onlarda problem yok :S
Bi başka laptoplada bizim modeme bağlanmayı denemedim bilmiyorum ?
Yoksa eksik ayamı yapıyorum ...gaagle dana atraştırdım modem ayarlarını bana mısın demiyo ?
Yardımlarını bekliyorum..
Sizlerde dew daha önce olduysa sorunu nasıl çözdünüz paylaşmanızı bekliyorum.
-
tamam arkadaşlar son baktığım sitede hallettim wpa da sorun varmış modemi tekrar kurdum ayarları uçmuş :)
modlardan ricam konu silinebilir.
Toplam Hit: 768 Toplam Mesaj: 2
