Wireless Bağlantımda Sorun Var Yardım
-
arkadaşlar wireless da bi problem var modemden direk kablo çekiğimde çalışıyor internet ama bilgisayar kablosuz olarak okumuyor modemi naapmam lazım acil çok acil yardım müridler
-
yardıııııııııım
-
biraz daha açıklarmısın, modemi hiç mi görmüyor bilgisayar
-
yaw mosem normalmiş bizim arkadaş wriless dedi şimdi farkettim normal modem ama ağ bağlantısı kuramıyorum bir pc ye takınca oluyo kabloyu masaüstüne takınca olmuyor modemle nasıl bağlantı kurarım
-
ne diyon hacı? modeme reset at
-
biraz daha düzgün olayı anlatırsan yardım ederiz...
-
bunda çok da anlaşılmıycak birşey yok diz üstüne takınca ağı görüyormuş. Masaüstüne takınca ağ görmüyormuş. Pek de farklı birşeyden basettiğini sanmıyorum. şayet doğru anladıysam gerekli driverlar kurulumu masaüstünde ? virüs falan filan var mı ? daa önceden dns ip ataması yapıldı mı ? bunları kontrol et bi usta
