Wireless Bağlantısı Buluyor Ama İnternete Bağlanamıyorum
-
Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi bağlantı görüyor ancak şifreyi giriyorum tık olmuyor.
-
şifre doğrumu?
-
Yeni Konu ve Mesaj
Yeni konu açarken veya mesaj atarken dikkat edilmesi gereken kurallar ve yasaklardır. (Link)
Konu başlıkları, Forum içerisinde aramayı kolaylaştıracak şekilde, ":|", ":)", ":D" gibi işaret simge içermeyen, normal yazı standartlarında, ilk harfi büyük olacak şekilde, Türkçe dilbilgisi kurallarna uygun olarak yazılmalıdır. Tümü büyük harf yazılan, rastgele büyük-küçük harf ile konu açmak yasaktır. Aksi taktirde "Dördüncü Sınıf Ceza" uygulanır.(Link)edit: düzeltmiş ama konu yeri yanlş bu sefer genele değil http://www.tahribat.com/Folder-Network-Internet-65/ buraya açman lazımdı
-
evet şifre doğru. bağlanılıyor diyor ama normalde sağ alt köşedeki simgeler bölümündeki ağ bağlantısı simgesinde sarı bir şey dönmesi lazım ama o olmuyor hep çarpı şeklinde duruyor
-
wireless la kablolu bağlantının simgesi farklı , sen wireless bağını aktif ettnmi
-
dün geceye kadar giriyordum ancak bir koptu geri gelmedi
-
belkide adam şifreyi değiştirdi
-
internet bize ait
-
kablolu bağlanmayı dene eğer bağlanırsa
modemin küçük tuşu var reset atan ona bas bilgileri tekrar gir yine olmazsa windowsa onarma yap
