Wireless Çekmiyor.
-
şimdi hacılar aynı ev içinde bir odada full çeken wireless diğer odada çekmeyebiliyor. modemi alırken 20 lira cimrilik yaptık şimdi ağlıyoruz :d bu olayı nasıl çözebiliriz searchten baktım ama pek anlamadım bu tarz olaylarla pek alakalı degilim. fikirleri bekliyorum :d
-
Evin şekline göre modemi tam orta bi yere lokalize etmekten başka şansın yok.
-
Geçen aylarda Edimax kablosuz modem aldım.Wirelessı kullanmamıştım hiç.Hemen yan odadan hiç çekmediğini farkettim.Ayarlarla boğuştum , ama 1 duvar öteden bile çekmiyordu.En son garantiye verdim , bekliyorum.
Belki sende de böyle bir sorun vardır. -
usb cihazlar var dişardakileri de ceker içerdekileri de..
-
eyv hacılar sagolun cimriligimizin cezasını çekiyoruz :D
-
Modemin markası , modeli ne?
Merak ettim şimdi. -
şatoda mı yaşıyonuz hacı :|
-
ottomanmurat bunu yazdı:
-----------------------------
usb cihazlar var dişardakileri de ceker içerdekileri de..
-----------------------------1 Km Çekende var bizde 45 Tl'e Satıyoruz direk usb'den takıyorsun. En yakın özel kurumdan bağlan sattıklarımızın bazılarında şifre kırma bile var Denedim %100 çalışıyor :F
-
Kuvvetli bir wireless alıcı al, sorun çözülür.
-
modemin markasını bilmiyorum ama en azından bi kaç şey söyleyebilirim.
modemin etrafında sinyal bozabilecek bi cihaz var ise onları kaldır telsiz telefon gibi
daha sonra modemin arayüzüne gir oradan kanal ve mod ayarını değiştir
kanalı 1e çekip mod'u da 802.11g'ye alıp dene bakalım sorun devam edecek mi ?
