Wireless Hakkında 2 Soru
-
öncelikle meraba
bugün kablosuz bi modem aldım
kabloları taktım
laptobumdan hemen bağlandım ancak şifre bile istemedi
1. buna nereden şifre koyabilrim
2. kablo ile bağlantı yaptıgım pc de internete girmiyor cd yi tanıtırken şifreyi kabul etmiyor
cevaplarınızı bekliyorum
-
modenin web ara yüzüne git
yani şifreni girdiğin yer varya ttnet şifreni ona girdiğin yere gir oralardaki mönüleri kurcala bulursun
benimkinde böle
interface setup> wireless diyon şifre ekranını görüyorum (belki sana bir faydası olur :S)
modemin modelini ver markasını söylersen daha çok yardımcı olabiliriz
-
cevabınız için teşekkürler
modemimin modeli
zyxel
p-660hw-t1 v2 kablosuz modem
-
burada bişi ler var
belki işine yarar
http://www.frmtr.com/network-ve-internet/1369120-zyxel-p-660hw-t1-v2-wireless-modeme-sifre-koyma.html
-
teşekkürler inceliyorum
-
sonucuda yaz oldumu olmadımı gibisinden
-
wireless i hallettim diğeriyle uğraşıcam çok teşekkürler wert
