folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Wireless İle Msnde Görüntülü Konuşma



Wireless İle Msnde Görüntülü Konuşma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onurlncn
    onurlncn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    selam müridler. sorum şu normalde internetten veri aktarımı oldugunda modemımdekı internet ışıgı yanıp sönüyor. aktarım oldugunu bellı edıyor. fakat msnde wirelessle benım modemıme baglanan bır kısıyle goruntulu konusma yaparken sadece wireless ışıgı ile ethernet ışıgı yanıp sonuyor. internet ışıgında yanıp sönme olmuyor buda verı aktarımı olmadıgı anlamına gelıyor. acaba bu goruntulu konusma kotadan götürüyormu.

    10UR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    onurlncn bunu yazdı:
    -----------------------------
    selam müridler. sorum şu normalde internetten veri aktarımı oldugunda modemımdekı internet ışıgı yanıp sönüyor. aktarım oldugunu bellı edıyor. fakat msnde wirelessle benım modemıme baglanan bır kısıyle goruntulu konusma yaparken sadece wireless ışıgı ile ethernet ışıgı yanıp sonuyor. internet ışıgında yanıp sönme olmuyor buda verı aktarımı olmadıgı anlamına gelıyor. acaba bu goruntulu konusma kotadan götürüyormu.
    -----------------------------

    Götürüyor götürüyor hemde felaket götürüyor :) sonuçta msn açıyosun ve kamera açıyosun :) 


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emre_644
    emre_644's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2009
    Erkek
    tabikide götürüyo sen nasıl haberleşiyon o zaman :D

    Hangisi daha kötü, Cehennem mi, Hiçlik mi?...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onurlncn
    onurlncn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek
    :D bende götürdüğünü biliyorum çünkü sonucta msnden yapıyoruz bunu msn serverlerine aktarıp ordan ben gorebılıyorum karsı tarafıda ısın ılgınclıgı ıste modemdekı ınternet ışıgı neden aktarım oldugunu gostermıo.

    10UR
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bertanyus
    bertanyus's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    msn Ip üzerinden çalışıyo onunla alakalı olabilir. mesela Explorer çalışmadığı zamanlarda MSN in çalışması gibi (bazı durumlarda)  aynı olay.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blue_moon
    Blue_moon's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek

    onurlncn bunu yazdı:
    -----------------------------
    selam müridler. sorum şu normalde internetten veri aktarımı oldugunda modemımdekı internet ışıgı yanıp sönüyor. aktarım oldugunu bellı edıyor. fakat msnde wirelessle benım modemıme baglanan bır kısıyle goruntulu konusma yaparken sadece wireless ışıgı ile ethernet ışıgı yanıp sonuyor. internet ışıgında yanıp sönme olmuyor buda verı aktarımı olmadıgı anlamına gelıyor. acaba bu goruntulu konusma kotadan götürüyormu.
    -----------------------------

    hocam internete bağlandığın andan itibaren tıkladığın her link, görüntülediğin her web sayfası msn den birine yazı yazman vs... kısacası herşey kotandan götürür. Adı üzerinde download zaten internete bağlandığın andan itibaren yaptığın herşeydir. 

    bazıları youtubeden video izlemek kota götürürmü diyor ? :D evet görüntülü konuşma dahil internette yapılan aklına gelebilecek herşey mevcut kotandan götürüyor.


    Mülk Allahındır, Adalet Mülkün Temelidir (Hz.Ömer)
Toplam Hit: 2123 Toplam Mesaj: 6