Wireless İle Msnde Görüntülü Konuşma
-
selam müridler. sorum şu normalde internetten veri aktarımı oldugunda modemımdekı internet ışıgı yanıp sönüyor. aktarım oldugunu bellı edıyor. fakat msnde wirelessle benım modemıme baglanan bır kısıyle goruntulu konusma yaparken sadece wireless ışıgı ile ethernet ışıgı yanıp sonuyor. internet ışıgında yanıp sönme olmuyor buda verı aktarımı olmadıgı anlamına gelıyor. acaba bu goruntulu konusma kotadan götürüyormu.
-
onurlncn bunu yazdı:
-----------------------------
selam müridler. sorum şu normalde internetten veri aktarımı oldugunda modemımdekı internet ışıgı yanıp sönüyor. aktarım oldugunu bellı edıyor. fakat msnde wirelessle benım modemıme baglanan bır kısıyle goruntulu konusma yaparken sadece wireless ışıgı ile ethernet ışıgı yanıp sonuyor. internet ışıgında yanıp sönme olmuyor buda verı aktarımı olmadıgı anlamına gelıyor. acaba bu goruntulu konusma kotadan götürüyormu.
-----------------------------Götürüyor götürüyor hemde felaket götürüyor :) sonuçta msn açıyosun ve kamera açıyosun :)
-
tabikide götürüyo sen nasıl haberleşiyon o zaman :D
-
:D bende götürdüğünü biliyorum çünkü sonucta msnden yapıyoruz bunu msn serverlerine aktarıp ordan ben gorebılıyorum karsı tarafıda ısın ılgınclıgı ıste modemdekı ınternet ışıgı neden aktarım oldugunu gostermıo.
-
msn Ip üzerinden çalışıyo onunla alakalı olabilir. mesela Explorer çalışmadığı zamanlarda MSN in çalışması gibi (bazı durumlarda) aynı olay.
-
onurlncn bunu yazdı:
-----------------------------
selam müridler. sorum şu normalde internetten veri aktarımı oldugunda modemımdekı internet ışıgı yanıp sönüyor. aktarım oldugunu bellı edıyor. fakat msnde wirelessle benım modemıme baglanan bır kısıyle goruntulu konusma yaparken sadece wireless ışıgı ile ethernet ışıgı yanıp sonuyor. internet ışıgında yanıp sönme olmuyor buda verı aktarımı olmadıgı anlamına gelıyor. acaba bu goruntulu konusma kotadan götürüyormu.
-----------------------------hocam internete bağlandığın andan itibaren tıkladığın her link, görüntülediğin her web sayfası msn den birine yazı yazman vs... kısacası herşey kotandan götürür. Adı üzerinde download zaten internete bağlandığın andan itibaren yaptığın herşeydir.
bazıları youtubeden video izlemek kota götürürmü diyor ? :D evet görüntülü konuşma dahil internette yapılan aklına gelebilecek herşey mevcut kotandan götürüyor.
