Wireless Imı Şifreleyemiyorumm
-
slm 1 ay önce yeni aldığım 3com markalı modemin wireless özellği vardı. soradan farkettimki bizim komşuda bağlanıo ve kotanın taa anasını ağlatmış ya dövücem yda şifreleyip dövücem ama yardımlarınızı bekliorum...
-
modemin anasayfasının bi screen ini koysana ordan tarif edeyim
-
Hoca standarttir zaten ,ekranda 1-Security veya 1-Wireless baslikli secenek olur ,bu seceneklere girersin ,sana sifrele yontemlerini listeler WEP64 - WEP128 -WPA -WPA2 sen bu seceneklerden sana uygun olanini secersin wep secersen bilgisayarin urettigi bir sifreyi kullanirsin ve kirilmasi cok basit oldugu icin wep i gecc..wpa yi isaretleyip sifre alanina en az 6 karatkerlik kendi istedigin bir sifrey girip onaylarsin olur biter.
Bu arada hatirladigim kadariyla 3com modemlerde Wireless Settings seceneginin olmasi gerek oradan yapacaksin.
-
komşununda orospu çocuğu bi başka olur arkadaş.. hiçbişeye benzemez..
o yüzden wireles alma komşu al demişler :D
-
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------komşununda orospu çocuğu bi başka olur arkadaş.. hiçbişeye benzemez..
o yüzden wireles alma komşu al demişler :D
-----------------------------
:Dteşekkürler hajılar. modeme girip ordan şifreledim ama bu seferde laptop görümüo:S
-
aha modem girişi
http://img250.imageshack.us/my.php?image=adstj6.jpg
-
Hoca WPA-PSK olarak sifrele ,WPA Radius Server yapma ,RS ile ne isin var :)
Notebook nasil gormuyor ? ,windows un wifiyoneticisinden aga baglan dediginde sifreyi sorar sifreyi girersin baglanir...gormemesine imkan yok !
-
mobydick64 bunu yazdı:
-----------------------------o yüzden wireles alma komşu al demişler :D
-----------------------------adadada :D konuyu saptırmak gibi olmasın ama ak$am ak$am fena güldüm ak .
