Wireless Kopma Problemi
-
Merhabalar, malum bayram dolayısı ile memlekete gelmiş bulunmaktayız. Fakat gelir gelmez eveki TTNET modemimden kaynaklandığını düşündüğüm bir problemle karşılaştım.
Normalde superonline fiber internet kullanıyordum ve sürekli wireless ile bağlanıyordum hiç bir şekilde kopma vs. yaşamıyorum. Arkadaşların evindeki TTNET bağlantıları ile de bağlandığımda hiç bir şekilde kopma vs. yaşanmıyordu.
Memlekete geldik TTNET in verdiği modemle bağlanıyorum ama wireless ile bağlanınca internette 5-10 sn lik kopmalar oluyor. Mesela tavla oynuyorsunuz bi anda internet kopuyor. ( bu kopma wireless bağlantısının kesilmesi falan gibi değil- sadece internet gidiyor bağlantı kesildi falan diye hiç bir uyarıda vermiyor)
Wireless driver'ını tekrardan kurdum. modemi resetledim. ama sorun düzelmedi. kablolu bağlandığım zaman hiç bir sorun olmuyor.
Tahmin ettiğiniz çözümleri bildirirseniz sevinirim.
İyi Forumlamalar...
EDIT : Sistem Windows 7 Ultimate
-
yeni bi modem almak sorunu çözebilir yine olmazsa yaz
-
başka çözüm önerisi olan ?
-
Bilgisayarın ip lerini sabitle 192.168.2.3 gibi alt ağı 255.255.255.0 varsayılanı da 192.168.2.1 (airties diye düşündüm.)
Alakası yok ama öyle aklıma geldi söyledim belki olur :)
-
modem markası : HUAWEI
-
alakası var mıdır bilmem ama jdownloader'da sürekli bağlantı koptu hatası alıyorum.sağ tık-sürdür diyince sorun çözüyor ama onlada uğraşmak zaman alıyor.
