Wireless Modem 20-40 Mhz Ayarı ?
-
40 mhz seçersem sinyal seviyesi güçleniyor mu arkadaşlar bunun olayı nedir bilgisi olan var mı ?
-
20 daha güçlüdür hocam 40 daha azdır
-
ben de bişi sorucam dün 50mbit int baglattım fiber kablolu görüyor fakat kablosuz 35-36 çekiyor bu 50mbiti kablosuz olarak almamın yolu var mı ?
-
ndmylmz bunu yazdı
20 daha güçlüdür hocam 40 daha azdır
İyide hocam basit matematik hesabı 40, 20'den büyüktür. Bunun bir açıklaması var mı ?
-
20 mhz seçersen daha uzağa gider ama hız azalır latency artar.
40 mhz seçersen daha yakına gider ama hız artar latency azalır.
Fatih54 tarafından 31/Eki/14 18:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Hoca wireless 2.4 ghz değil mi nasıl değişiyor?
-
Targutay bunu yazdı
Hoca wireless 2.4 ghz değil mi nasıl değişiyor?
b/g/n destekliyor ve değişiyor hocam.
-
Fatih54 bunu yazdı
20 mhz seçersen daha uzağa gider ama hız azalır latency artar.
40 mhz seçersen daha yakına gider ama hız artar latency azalır.
10. Sınıf fizik sorusu.
Bu şekilde diyecektim bende :)
-
Cevap veren arkadaşlara teşekkür ederim bende hep 40 mhz'de kullanıyordum bu zamana kadar.

