Wireless Modeme Bağlanmaya Çalışınca Hata Alıyorum
-
Merhaba,
Kablosuz modemim açık ve başka bir bilgisayardan internete bağlıyım. Modemde sorun yok yani.
Bir diğer bilgisayar ile kablosuz modemden bağlanmaya çalıştığımda(modem ismini çift tıklama) windows gezgini çıkıyor ve hata verdikten sonra kapanıyor modem bağlantı denemesi. Ne yapmak gerekir bu sorun ile acaba?
-
mac filtresi falan mı var hocam?
-
Cosmic bunu yazdı:
-----------------------------
mac filtresi falan mı var hocam?
-----------------------------öyle bişey yapmadım hiç.
"Windows gezgini yeniden başlatılıyor" dedikten sonra kapanıyor işte :S
-
Reset attım düzeldi :D
Toplam Hit: 657 Toplam Mesaj: 4
