Wireless Network Hakkında?
-
arkadaslar bu soruyu yaklasık bir ay once sormustum ama net yanıt alamamıstım.tekrar ve daha net biçimde sormak istiyorum. bulundugum yerden bir access point vasıtasıyla yaklasık 10 kişi nete baglanıyoruz ve ben burada bazı gıcık gittigim elemanlara pijlik yapmak istiyorum. bulundugum yerin baglanma sekli soyle;
- bina gelen baglantı bir yerden(router mı diyoduk bilmiyorum) her kata access pointler(usrobotics marka) aracılıgıyla dagıtılıyor.
bir fikri olan var mı direk nete bir yerden baglanmadıgımız için bu msn loggerları falan işe yaramıyo
-
Starbuckstan herkese kahve al içlerine musil koy
-
hocam bizde wireless networkten oyun kapısmak için baya ugrastık ama network işini basaramadık...
Yanlız modemimiz hem kablolu hem kablosuza uygun wireless e sahip ayrıca 4 tane ethernet girisi var..
bizde ethernet kartı oldugundan ethernet girisleri uzerinden 4 kişi ii half-life kapısıyoruz ksamları
varolan bi çözüm varmı bilmeme ama kendin uretebilirsin belki (devre felan tasarlamak lazım kac kişi kullanacaksanız kanal olsturup onuda ethernet cogaltıcısına bi sekilde entegre etmek anca bu kadarı mantıklı geldi daha fazla yazarsam sallamıs olacagım) ...
ama bu tabi anladım kadarı ıle senide beni de asar...
-
hocam ne gibi piclikler yapabilri diosan bu senin ne kadar haylaz oldugunla alakalı bir şey sormak istediğini anlamadım.yani ne gibi şeyler mi yapabilir diosun yoksa nasıl yapabilirim mi diosun yoksa her iksi birden mi en basiit örneği birtane msn sniffer program indirirsin tüm msn yazışmalarını şifrelerini okursun kaydedersin tabi piclikler şerefsizlik arasında ince bir çizgi wardır bunuda ii ayarlamak gerekir :D
-
access point üzerinden bişey yapamazsın :) ama router'a telnet ile bağlanabilirsen :) işte o zaman istediğini yaparsın :)
bunun içinde routerın ip'sini ve telnet şifresini bilmen lazım :) şahsen cisco eğitimi alan biri olarak o ortamda olup
routerla uğraşma isterdim :D
edit büdüt :| abi access pointlerin işletim sistemi warmış :) telnetle ip'den bağlan :) default ayardaysa direk dalmayı dene :) sonra girersen bişeyler yaparız komutlarla :)
