Wireless Problemi.
-
ZTE ZXV10 W300 Model adsl in durduk yere WLAN ışığı yanmıyor.normal olarak bağlanıyorsun ama wireless kapalı gözüküyor.bu durumu nasıl düzeltebilirim?
-
fabrika ayarlarina geri dondur. tekrar kur dene
olmazsa firmware cikmis mi modeme onu kontrol et.
update et..
-
Bilgiler yok.İş yerinin adsl i.
-
firmware güncellemesi denemek lazım...
yanan ışık bir süre sonra sönüyor mu? emin misin?
-
Merhaba,
Madem konu açıldı bende sorunu yazayım. Evde kullandığım dizüstü pc ye win7 kurdum.Kablosuz ağa bağlanamıyorum genelde. Bağlandığı zamanda hemen kopuyor. Kablo ile bağlandığımda sıkıntı olmuyor. Modemi bir iki defa resetledim. Ayrıca daha önce xp kullanıyordum hiç bir sıkıntı olmuyordu. Modemin markası usrobotics, 9110 modeliydi sanırım. Dizüstündeki wireless kartın chip seti de atheros 5005....Birde eklemeyi unutmuşum şifresiz ağlara rahatça giriyor.
bilgisi olan varsa şimdiden teşekkür ederim.
-
renegadealien bunu yazdı:
-----------------------------
firmware güncellemesi denemek lazım...
yanan ışık bir süre sonra sönüyor mu? emin misin?
-----------------------------adsl i açtığımdan beri hiç yanmıyor.
-
Reset tuşuna bastım ve sorun çözüldü.Çok basit birşeymiş aslında. :)
