Wireless Router Calisma Modu? (Yardim)
-
Merhaba arkadaslar, Wireless routerlerin calisma modlari hakkinda bilgisi olan biraz anlatabilir mi acaba. ozellikle istedigim, "11bg" ve "11bgn" arasinda ne gibi farklar var? hangi mod daha iyi?
Yardimci olacak arkadaslara simdiden tesekurler....
-
İletişim Kuralları Çıkış Tarihi Frekans Veri Hızı (Azami) Erim (Iç Mekan) Erim (Dış Mekan) Legacy 1997 2.4-2.5 GHz 0.7 Mbit/s 2 Mbit/s ~Duvar Yapısına Göre Değişir ~75 metre 802.11a 1999 5.15-5.25/5.25-5.35/5.49-5.71/5.745-5.825 GHz 23 Mbit/s 54 Mbit/s ~13 metre ~100 metre 802.11b 1999 2.4-2.5 GHz 4 Mbit/s 11 Mbit/s ~35 metre ~110 metre 802.11g 2003 2.4-2.5 GHz 19 Mbit/s 54 Mbit/s ~35 metre ~110 metre 802.11n Eylül 2008 (tahmini yayın tarihi, deneme sürümü 2.1) 2.4 GHz and/or 5 GHz 74 Mbit/s 248 Mbit/s = 2x2 ant ~70 metre ~250 metre 802.11y Haziran 2008 (tahmini yayın tarihi) 3.7 GHz and 23 Mbit/s 54 Mbit/s ~500 metre ~5000 metre -
Tabi forumda, bazı uzman arkadaşlarının, 260 km öteye wireless yolladığını söyleyenler var :)
-
Cok tesekur ederim rene hocam. Benim router 11bgn mixed ayarliydi, PSP ile goremiyodum routeri. Sonra onu 11bg yaptim simdi goruyor ama anlasilan hizda biraz dusus oalcak.
Tekrar tesekurler yararli bilgi icin :D
Not: o arkadas teslanin yegeni galiba :D
Toplam Hit: 935 Toplam Mesaj: 4
