Wireless Sorunu?
-
arkadaslar bi şey sorcam.şimdi bi otelde kalıyoruz. 4 tane ılgısayarımız war kablosuzdan bi gun hepımız baglanıyoruz, ertesi gun 3 kişi baglnıyo 1 kişi modeme baglanmasına ragmen nete baglanmıyo (dns sıkıntısı falan filan) ertesi gun baglanamayan baglanıp dıerleri baglanamıyo..amerikalı grup war ama onnar hep baglanıyo.sinirlerim bozuldu :) biraz cozum uretelım :)
-
up
-
kendiniz ip atayıp deneyin bi de
-
Modemin paneline gir wireless adını fuckyou america yap girersin =)
-
bychaos bunu yazdı:
-----------------------------
Modemin paneline gir wireless adını fuckyou america yap girersin =)
-----------------------------girebilsem neler dondugunu anlıycam. ip aralıgı falan olabilirmi dıorum
-
Modemin maksimum bağlantı sınırı olabilir...
Bilgisayarları kapamayın, o zaman siz bırakmadığınız için onlar bağlanamazlar...
-
Reneninde dedigi gibi DHCP'den kaynaklı olabilir bu modemle ilgili bi sıkıntı baglantı limiti vardır örnegin 100 tüm ipler dagıtılır bunun hakkı 8 gündür mesela 8gün sonra paketle bilgisayarın baglı olup olmadıgını sorar sonra başkasına geçer ip sen bu yuzden makinanı kapama hiç yada modemle ilgili bi çözüm bul..
-
aynı sorun bende oluyodu modemde 2 kişiden fazla bağlantı sınırı varmış ondan oluyomuş
