Wireless Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    judge
    judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

     wireless ile evden bir philips bilgisayara baglanıyorum adresi alıyor sonra bir bakıyorum baglantı tekrar gidiyor.

    yani anlayacağınız giremiyorum onun netine ne yapmalıyım sifredee 123456789 yazıncada birsey olmuyor ne yapmalıyım baglanmak için

    kullandığım bilgisayar

    http://www.samsung.com/hk_en/consumer/computer-peripherals/notebook/r-series/NP-R530-JA03HK/index.idx?pagetype=prd_detail

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaNaL_AjaN
    SaNaL_AjaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek

    Dostum muhdemeden şifresini bilmediğin için giremiyosun.Tam bağlandı gibi yapıo tekrar çıkıo snn bahsettiğin şey şifre yanlış olduğu için blöf yapıo xD sana bi tavsiye eder o kişiyi tanıyorsan o kişinin bildisayarda az işim war de sonra pc ye otur modeme gir çaktırmadan kimse yokken başında ordan wireeless şifresini al devam edebilirsin


    Antalya'da Emlakçı parçası :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    judge
    judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    malesef tanımıyorum birde ben modem sifresnin nasl kırılacağınıda bilmiyorum :(

     

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    adam tarif etmiş girmekten sen kırmaktan bahsediyon..modemin arayüzüne nasıl gireceğini öğrenmeden şifreyi nasıl kıracan,.çekiçlemi..

    bağlantı başarısız,sebebi yayın yapan cihaza uzaktasın yada yeterli sinyal gelmiyordur.

    şifre yanlış bişle olsa modeme geçici bi bağlantı kurar yani sürekli kopmaz sınırlı bağlantı verir.

    yaniş tam olarak problemn anlaşılmıyor.tekrar açıklayıcı yaz

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    judge
    judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    adam tarif etmiş girmekten sen kırmaktan bahsediyon..modemin arayüzüne nasıl gireceğini öğrenmeden şifreyi nasıl kıracan,.çekiçlemi..

    bağlantı başarısız,sebebi yayın yapan cihaza uzaktasın yada yeterli sinyal gelmiyordur.

    şifre yanlış bişle olsa modeme geçici bi bağlantı kurar yani sürekli kopmaz sınırlı bağlantı verir.

    yaniş tam olarak problemn anlaşılmıyor.tekrar açıklayıcı yaz

     


    -----------------------------
    simdi abim wireless actım baglantı da 2 cubuk yanıyor ondan sonra baglan diyorum sifre ve kullanıcı adı geliyor bende sifre ve kulanıcı adına 123456789 girtdim baglan dedim ag baglantısı gidip gelmeye basladı ondan sonra hep aynı sekilde gidip geliyor sonra duruyor.baglandığımda diyorki ag adresinden baglantı alıyor ondan sonra gidiyor tekrardan baglantı

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    judge bunu yazdı:
    -----------------------------

    siyahbereli bunu yazdı:
    -----------------------------

    adam tarif etmiş girmekten sen kırmaktan bahsediyon..modemin arayüzüne nasıl gireceğini öğrenmeden şifreyi nasıl kıracan,.çekiçlemi..

    bağlantı başarısız,sebebi yayın yapan cihaza uzaktasın yada yeterli sinyal gelmiyordur.

    şifre yanlış bişle olsa modeme geçici bi bağlantı kurar yani sürekli kopmaz sınırlı bağlantı verir.

    yaniş tam olarak problemn anlaşılmıyor.tekrar açıklayıcı yaz

     


    -----------------------------
    simdi abim wireless actım baglantı da 2 cubuk yanıyor ondan sonra baglan diyorum sifre ve kullanıcı adı geliyor bende sifre ve kulanıcı adına 123456789 girtdim baglan dedim ag baglantısı gidip gelmeye basladı ondan sonra hep aynı sekilde gidip geliyor sonra duruyor.baglandığımda diyorki ag adresinden baglantı alıyor ondan sonra gidiyor tekrardan baglantı


    -----------------------------

    hoca adam MAC adreslerini filtrelediyse şifresini bilsende bağlanamazsın ve sanırıım sorun öyle görünüyor :| Eğer bilgisayar ile uğraşmayı seviyorsan o modeme bağlı başka MAC adresini al kendininkine kopyala girersin :)


    Gel bili bili gates
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    judge
    judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    fazla bilgim yok mac adresi hakkında bilgim sıfır nasıl yapacam

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek

    Eğer adam mac adresi olarak senin mac adresini engellediyse mac adresini değişitirerek bağlanabilirsin. Ama sadece kendi bilgisayarının mac adresinin girmesini sağladıysa işin zor hocam.

     

    Mac adres değiştirmek için forumda daha önce konu açıldı. El ile ya da programla yapabilirsin


    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    judge bunu yazdı:
    -----------------------------

    fazla bilgim yok mac adresi hakkında bilgim sıfır nasıl yapacam

     


    -----------------------------

    http://www.chip.com.tr/forum/mac-adresi-degistirme-turkce_t71391.html

    mac adresini değiştirebilmen için programlar mevcut..


    Gel bili bili gates
Toplam Hit: 1061 Toplam Mesaj: 9