Wireless Sorunu
-
-
Dostum muhdemeden şifresini bilmediğin için giremiyosun.Tam bağlandı gibi yapıo tekrar çıkıo snn bahsettiğin şey şifre yanlış olduğu için blöf yapıo xD sana bi tavsiye eder o kişiyi tanıyorsan o kişinin bildisayarda az işim war de sonra pc ye otur modeme gir çaktırmadan kimse yokken başında ordan wireeless şifresini al devam edebilirsin
-
malesef tanımıyorum birde ben modem sifresnin nasl kırılacağınıda bilmiyorum :(
-
adam tarif etmiş girmekten sen kırmaktan bahsediyon..modemin arayüzüne nasıl gireceğini öğrenmeden şifreyi nasıl kıracan,.çekiçlemi..
bağlantı başarısız,sebebi yayın yapan cihaza uzaktasın yada yeterli sinyal gelmiyordur.
şifre yanlış bişle olsa modeme geçici bi bağlantı kurar yani sürekli kopmaz sınırlı bağlantı verir.
yaniş tam olarak problemn anlaşılmıyor.tekrar açıklayıcı yaz
-
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
adam tarif etmiş girmekten sen kırmaktan bahsediyon..modemin arayüzüne nasıl gireceğini öğrenmeden şifreyi nasıl kıracan,.çekiçlemi..
bağlantı başarısız,sebebi yayın yapan cihaza uzaktasın yada yeterli sinyal gelmiyordur.
şifre yanlış bişle olsa modeme geçici bi bağlantı kurar yani sürekli kopmaz sınırlı bağlantı verir.
yaniş tam olarak problemn anlaşılmıyor.tekrar açıklayıcı yaz
-----------------------------
simdi abim wireless actım baglantı da 2 cubuk yanıyor ondan sonra baglan diyorum sifre ve kullanıcı adı geliyor bende sifre ve kulanıcı adına 123456789 girtdim baglan dedim ag baglantısı gidip gelmeye basladı ondan sonra hep aynı sekilde gidip geliyor sonra duruyor.baglandığımda diyorki ag adresinden baglantı alıyor ondan sonra gidiyor tekrardan baglantı -
judge bunu yazdı:
-----------------------------
siyahbereli bunu yazdı:
-----------------------------
adam tarif etmiş girmekten sen kırmaktan bahsediyon..modemin arayüzüne nasıl gireceğini öğrenmeden şifreyi nasıl kıracan,.çekiçlemi..
bağlantı başarısız,sebebi yayın yapan cihaza uzaktasın yada yeterli sinyal gelmiyordur.
şifre yanlış bişle olsa modeme geçici bi bağlantı kurar yani sürekli kopmaz sınırlı bağlantı verir.
yaniş tam olarak problemn anlaşılmıyor.tekrar açıklayıcı yaz
-----------------------------
simdi abim wireless actım baglantı da 2 cubuk yanıyor ondan sonra baglan diyorum sifre ve kullanıcı adı geliyor bende sifre ve kulanıcı adına 123456789 girtdim baglan dedim ag baglantısı gidip gelmeye basladı ondan sonra hep aynı sekilde gidip geliyor sonra duruyor.baglandığımda diyorki ag adresinden baglantı alıyor ondan sonra gidiyor tekrardan baglantı
-----------------------------hoca adam MAC adreslerini filtrelediyse şifresini bilsende bağlanamazsın ve sanırıım sorun öyle görünüyor :| Eğer bilgisayar ile uğraşmayı seviyorsan o modeme bağlı başka MAC adresini al kendininkine kopyala girersin :)
-
fazla bilgim yok mac adresi hakkında bilgim sıfır nasıl yapacam
-
Eğer adam mac adresi olarak senin mac adresini engellediyse mac adresini değişitirerek bağlanabilirsin. Ama sadece kendi bilgisayarının mac adresinin girmesini sağladıysa işin zor hocam.
Mac adres değiştirmek için forumda daha önce konu açıldı. El ile ya da programla yapabilirsin
-
judge bunu yazdı:
-----------------------------
fazla bilgim yok mac adresi hakkında bilgim sıfır nasıl yapacam
-----------------------------http://www.chip.com.tr/forum/mac-adresi-degistirme-turkce_t71391.html
mac adresini değiştirebilmen için programlar mevcut..
