Wireless Ve Oyun İle İlgili Bir Soru ....
-
evde bi masaüstü pc bide laptop var masaüstü wireless modeme ethernet kablosu ile bağlı ama laptop wireless ile bağlı laptop ta eskiden vista kuruluydu o zamanlar lan üzerinden rahatlıkla oyun oynaya biliyoduk sonra laptop a format attım ama sp3 entegreli xp kurdum [perfect xp] şimdi lan üzerinden oyun oynayamıyorum oyunu görmüyor bi yardım çok süperolur şimdiden teşekkürler .
-
bilgisayarlardaki işletim sistemlerinin biri xp biri vista mı?
-
güvenlik duvarı engelliyor olabilir.
-
chelishky bunu yazdı:
-----------------------------
bilgisayarlardaki işletim sistemlerinin biri xp biri vista mı?
-----------------------------
yok eskiden laptop vistaydı ozaman sorunsuz bi şekilde görüyodu oyun oynaya biliyoduk lan üzerinden formattan sonra xp sp3 [perfect xp] kurdum işte o formattan beri görmüyor -
ağ bağlantısı kurdunmu ? xp yükledikten sonra ağ bağlantısı kurmak gerekli
hani nası anlatıyım sana ben vista kullanıyorum şu anda ama dur diğer pcden bakıp geliyom
edit: geldim usta. bak şimdi ağ bağlantılarım'a giriyosun. solda ağ veya küçük iş yeri ağı kur'a tıklıyosun. ordan sonra ayarları kafana göre yapıyosun. iki bilgisayarda'da bunu yap
çalışma grubu ismi aynı olsun. mesala ikisininde WORGROUP olsun diyelim ;)
ondan sonrada güvenlik duvarının özel bağlantılar kısmına oyunun exe'si eklimi değilmi ona bak
kolay gele
Toplam Hit: 1446 Toplam Mesaj: 5
