folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Wireless Ve Oyun İle İlgili Bir Soru ....



Wireless Ve Oyun İle İlgili Bir Soru ....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    evde bi masaüstü pc bide laptop var masaüstü wireless modeme ethernet kablosu ile bağlı ama laptop wireless ile bağlı laptop ta eskiden vista kuruluydu o zamanlar lan üzerinden rahatlıkla oyun oynaya biliyoduk sonra laptop a format attım ama sp3 entegreli xp kurdum [perfect xp] şimdi lan üzerinden oyun oynayamıyorum oyunu görmüyor bi yardım çok süperolur şimdiden teşekkürler .
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    chelishky
    chelishky's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2008
    Erkek
    bilgisayarlardaki işletim sistemlerinin biri xp biri vista mı?

    chelishky.wordpress.com|| Büyük devrimlere gereksinimin kalmayacak kadar devrimci kal yeter!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smok3
    smok3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    güvenlik duvarı engelliyor olabilir.

    never say never...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PsychoDawn
    PsychoDawn's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    chelishky bunu yazdı:
    -----------------------------
    bilgisayarlardaki işletim sistemlerinin biri xp biri vista mı?
    -----------------------------

    yok eskiden laptop vistaydı ozaman sorunsuz bi şekilde görüyodu oyun oynaya biliyoduk lan üzerinden formattan sonra xp sp3 [perfect xp] kurdum işte o formattan beri görmüyor
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    guru
    guru's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    ağ bağlantısı kurdunmu ? xp yükledikten sonra ağ bağlantısı kurmak gerekli

    hani nası anlatıyım sana ben vista kullanıyorum şu anda ama dur diğer pcden bakıp geliyom

    edit: geldim usta. bak şimdi ağ bağlantılarım'a giriyosun. solda ağ veya küçük iş yeri ağı kur'a tıklıyosun. ordan sonra ayarları kafana göre yapıyosun. iki bilgisayarda'da bunu yap

    çalışma grubu ismi aynı olsun. mesala ikisininde WORGROUP olsun diyelim ;)

    ondan sonrada güvenlik duvarının özel bağlantılar kısmına oyunun exe'si eklimi değilmi ona bak

    kolay gele


    ..
Toplam Hit: 1446 Toplam Mesaj: 5