Wirelessa Giremiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    Eve geldim uzun bir süreden sonra bizim uydunetin wirelessine bağlanmaya calıstıgımda bağlantı hatası diyordu bende ağa sağ tıklayıp özelliklerden ağın parolasını yazdım oraya güvenlik kısmına yani.Simdi listede üzerinde carpı isaretiyle cıkıyor o ağ.Üstünde "bu bilgisayardaki ağ için kaydedilen ayarlar ağın gereksinimleriyle eşleşmiyor." yazısı cıkıyor.

    Kullandıgım laptop acer ctrl+f3 falan yaptım ama bi değişiklik yok.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

    o ağı kaldırıp tekrardan kurunca sorunu cözdüm.Silinebilir.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    Denetim Masasından Ağ ve paylaşım merkezine gir, sol üstte kablosuz ağları yönet var,

    orda bağlı olduğun ağı görceksin sağ tık ağı kaldır de. Tekrar bağlan düzelecektir.

     

    Zaten yapmışsın :)

    Mesaj 1 Agustos 2012 (Carsamba) Saat: 12:11'da HyP-X tarafından düzenlendi.

    .. you only have you ..
Toplam Hit: 718 Toplam Mesaj: 3