Wirelessa Giremiyorum
-
Eve geldim uzun bir süreden sonra bizim uydunetin wirelessine bağlanmaya calıstıgımda bağlantı hatası diyordu bende ağa sağ tıklayıp özelliklerden ağın parolasını yazdım oraya güvenlik kısmına yani.Simdi listede üzerinde carpı isaretiyle cıkıyor o ağ.Üstünde "bu bilgisayardaki ağ için kaydedilen ayarlar ağın gereksinimleriyle eşleşmiyor." yazısı cıkıyor.
Kullandıgım laptop acer ctrl+f3 falan yaptım ama bi değişiklik yok.
-
o ağı kaldırıp tekrardan kurunca sorunu cözdüm.Silinebilir.
-
Denetim Masasından Ağ ve paylaşım merkezine gir, sol üstte kablosuz ağları yönet var,
orda bağlı olduğun ağı görceksin sağ tık ağı kaldır de. Tekrar bağlan düzelecektir.
Zaten yapmışsın :)
Mesaj 1 Agustos 2012 (Carsamba) Saat: 12:11'da HyP-X tarafından düzenlendi.
Toplam Hit: 718 Toplam Mesaj: 3
