Wistadan Xp Geçiş Problemi Acil
-
Merhabalar arkadaşlar bugun öglen vakti elektirikler kesildi 4.5 saat gelmedi tekrar actigimda XP acilmiyordu.İsletim sistemi cöktü düsüncesi ile format atmaya çalıştım olmadı.Bende Wista cd sini taktım kurdum ama acayip igrendim birsürü problem cikiyor programlaarimi oyunlarimi kabul etmiyor.Neyse..
Acilma sorunu halloldukdan sonra xp cdsini takip formati basip tekrar xp kurmayi düşündüm fakat gene olmadı cd yi görmek icin herhangi bir tuşa basınız yazısından sonra sistem donanımı tarıyor... yazısından sonra tekrar pc acıyor kendını ama gelen ekran bildigimiz klasik mavi format ekrani gelmiyor
mod ekranı gelıyor mesela
güvenli mod
kod ile güvenli mod
olaganustu baslat
bu tur şeyler geliyor napacağımı bilemedim acilen yardım edermisiniz.
SAYGILAR
MADTAMER
-
Arkadaslar acilen yardim edecek yokmu
-
yav arkadaş karı kız muhabbeti oldumuydu herkes atlar şurada bilgisayar ile ilgili bir problem yaşıyoruz yanaşan yok nedir bu yahu
-
Elinde başka windows xp cd si varmı.
-
vistadan xp ye geçemezsin çünkü vista xpnin bir üst modeli ...işletim sistemi kurulu yere xpiyi kuramazsın..bu yüzden ya sürücüyü sıfırlaman lazım vistayı silmen...
-
elimde 3 tane xp cd si var hepsini denedim ama hicbir sonuc alamadim kurulmuyor diger arkadas söyledigin durumu nette aradim cok karmasık kısa yolunu bılıyorsanız paylaşırmısınız
-
arkadaşım şimdi vista cdni tak pcye bildiğin format yöntemlerini izle ordan işletim sisteminin yüklü olduğu diski biçimlendir yani vistayı silmiş oluyorsun...Sonra tak p cdni at formatını...tabi xp cdin yarı yolda bırakırsabilmem sağlam boot cdsi bulursan senin için iyi olur..
-
tamam hemen deniyorum
