Wistadan Xp Geçiş Problemi Acil

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    Merhabalar arkadaşlar bugun öglen vakti elektirikler kesildi 4.5 saat gelmedi tekrar actigimda XP acilmiyordu.İsletim sistemi cöktü düsüncesi ile format atmaya çalıştım olmadı.Bende Wista cd sini taktım kurdum ama acayip igrendim birsürü problem cikiyor programlaarimi oyunlarimi kabul etmiyor.Neyse..

    Acilma sorunu halloldukdan sonra xp cdsini takip formati basip tekrar xp kurmayi düşündüm  fakat gene olmadı cd yi görmek icin herhangi bir tuşa basınız yazısından sonra sistem donanımı tarıyor... yazısından sonra tekrar pc acıyor kendını ama gelen ekran bildigimiz klasik mavi format ekrani gelmiyor

    mod ekranı gelıyor mesela

    güvenli mod

    kod ile güvenli mod

    olaganustu baslat

    bu tur şeyler geliyor napacağımı bilemedim acilen yardım edermisiniz.

    SAYGILAR

    MADTAMER


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    Arkadaslar acilen yardim edecek yokmu


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    yav arkadaş karı kız muhabbeti oldumuydu herkes atlar şurada bilgisayar ile ilgili bir problem yaşıyoruz yanaşan yok nedir bu yahu


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bektas
    x-files
    x-files's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Eylül/2005
    Erkek

    Elinde başka windows xp cd si varmı.


    //Hayat Bazen Tatlıdır//--//Aşıksan vur saza şoförsen bas gaza// https://zulfumehmet.com/ Kişisel bir olay
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaaareeem
    kaaareeem's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    vistadan xp ye geçemezsin çünkü vista xpnin bir üst modeli ...işletim sistemi kurulu yere xpiyi kuramazsın..bu yüzden ya sürücüyü sıfırlaman lazım vistayı silmen...


    Mr Anderson welcome back , we missed you.Can you feel it, Mr. Anderson, closing in on you? Oh, I can. I really should thank you, after all it was your life that taught me the purpose of all life. The purpose of life is to end.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    elimde 3 tane xp cd si var hepsini denedim ama hicbir sonuc alamadim kurulmuyor diger arkadas söyledigin durumu nette aradim cok karmasık kısa yolunu bılıyorsanız paylaşırmısınız


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kaaareeem
    kaaareeem's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşım şimdi vista cdni tak pcye bildiğin format yöntemlerini izle ordan işletim sisteminin yüklü olduğu diski biçimlendir yani vistayı silmiş oluyorsun...Sonra tak p cdni at formatını...tabi xp cdin yarı yolda bırakırsabilmem sağlam boot cdsi bulursan senin için iyi olur..


    Mr Anderson welcome back , we missed you.Can you feel it, Mr. Anderson, closing in on you? Oh, I can. I really should thank you, after all it was your life that taught me the purpose of all life. The purpose of life is to end.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MADTAMER
    MADTAMER's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    tamam hemen deniyorum


    Ey TÜRK!Üstte mavi gök çökmedikçe,altta yağız yer yarılmadıkça,senin ilini ve töreni kim bozabilir.Titre ve özüne dön.
Toplam Hit: 898 Toplam Mesaj: 8