WMP Equalizer Programı Ve 5+1 Stabil İçin Destek
-
Arkadaşlar WMP'da sürekli şarkıdan şarkıya geçerken Ses kalitesi için Equalizer ayarı yapmak gerekiyor daha güzel olması için bunu için bir pro warmı yoksa manuel mi yapcaz yada belli bi ayarınız warsa paylaşırmısnız.
bunun haricinde bende 5+1 war bunun tam performansını almak için bir pro war mı ? yada ayar için neler yapmama lazım onuda bi diyi verin size zahmet bana eziyet , Sesler iyicene bozuldu, galiba gece bozdum 2-3 equalizer dalgasını :S
-
kurcala aq :D her ortamda farklı duyulur ses ona göre ayar çekmen lazım
Toplam Hit: 1490 Toplam Mesaj: 2
