folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Wolfteam Oynayan



Wolfteam Oynayan

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar wolfteam diye bir oyun varmış galiba.25tl değerinde wolf puan mı ne kazanmışım.Bu oyunu oynayan varsa tbt den ona vereceğim.Özel mesaj atsın kullanmak isteyen.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fuhrer45
    fuhrer45's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2009
    Erkek

    dostum eğer oyunu oynamıyorsan ve para atırmamışsan nerden gelmiş o para bi sor derim sadece oyuna girmen içi yapılan reklamlardır onlar ....

     


    Her Zaman Bir FUHRER Olacak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Damat
    A_REX
    A_REX's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2003
    Erkek

    varsa alabilirim...


    Dur be kadınnnn....
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    isot99
    isot99's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Aralık/2008
    Erkek
    hocam ben alabilirim
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    flassy
    flassy's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ağustos/2005
    Erkek

    yemeksepetinden kazanmışım dostum.Arkadaşlar,tekrar arayacaklar beni o zaman yollayacağım kod mu artık ne verceklerse.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    karizma_18
    karizma_18's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2007
    Erkek

    arkadaşlar yeni konu açmayım dedim burdan yazıyorum. 

    bu oyun ne kadar kota yiyor 4 gb sınırlı kullanıyorum oynadığımda kotayı aşma ihtimali varmı varsa ne kadar? bilgisi olan arkadaşlar aydınlık getirebilirmi bu konuya acaba ?


    Hadi Takas Edelim Bişeylerimizi, Sen Gülüşünü Ver Ben "ÖMRÜMÜ".... / "www.hassey.co.cc"
Toplam Hit: 842 Toplam Mesaj: 6