Wolfteam Oynayan
-
Merhaba arkadaşlar wolfteam diye bir oyun varmış galiba.25tl değerinde wolf puan mı ne kazanmışım.Bu oyunu oynayan varsa tbt den ona vereceğim.Özel mesaj atsın kullanmak isteyen.
-
dostum eğer oyunu oynamıyorsan ve para atırmamışsan nerden gelmiş o para bi sor derim sadece oyuna girmen içi yapılan reklamlardır onlar ....
-
varsa alabilirim...
-
hocam ben alabilirim
-
yemeksepetinden kazanmışım dostum.Arkadaşlar,tekrar arayacaklar beni o zaman yollayacağım kod mu artık ne verceklerse.
-
arkadaşlar yeni konu açmayım dedim burdan yazıyorum.
bu oyun ne kadar kota yiyor 4 gb sınırlı kullanıyorum oynadığımda kotayı aşma ihtimali varmı varsa ne kadar? bilgisi olan arkadaşlar aydınlık getirebilirmi bu konuya acaba ?
Toplam Hit: 842 Toplam Mesaj: 6
