Word Dipnot Sorunu Ve Cözümü

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Okulun bitirme tezini yaziyorum simdiye kadar wordte bi işim olmamişti. Simdi dipnot atiyorum. Ve bir sonraki sayfaya gecmek istedigimde dipnotlarda bir sonraki sayfaya geciyor sayfanin altinda kalmiyor.  



    Acık olmadi Sanırım Söyle diyeyeim bir sayfayi bitirdim yazdim altinda dipnotlari var normalde sayfa bitince dipnotlar o sayfada kalmasi gerek ve imlecin bir sonraki sayfaya gecmesi gerekken imlec bir sonraki sayfaya gecerken dipnotlarida bir sonraki sayfaya tasiyor Acil yardim gerekiyor Zaten Calişma istegim hiç yok Cabaliyorum Sevkim gelmişken yazmam gerekiyor en azindan biraz.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Hocam sayfa sonu dipnot derken alt bilgi eklemekten mi bahsediyorsun? Office hangi sürümü kullanıyorsun.


    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    BaD_BoYs bunu yazdı

    Hocam sayfa sonu dipnot derken alt bilgi eklemekten mi bahsediyorsun? Office hangi sürümü kullanıyorsun.

    2007  Basvurular   Sonnot Ekle Kısmından Bahsediyyorrum Hocam.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo

    hocam sen deyince şu an ben de denedim.

    dediğin gibi geçiyor, backspace tuşuyla geri çekiyorum eski sayfaya dönüyor?

    dipnot eklerken en azından 2 satırlık (2 enterlık) boş yer olsun altta.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BaD_BoYs
    BaD_BoYs's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    hocam sen deyince şu an ben de denedim.

    dediğin gibi geçiyor, backspace tuşuyla geri çekiyorum eski sayfaya dönüyor?

    dipnot eklerken en azından 2 satırlık (2 enterlık) boş yer olsun altta.

     


    .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek
    Daft bunu yazdı

    hocam sen deyince şu an ben de denedim.

    dediğin gibi geçiyor, backspace tuşuyla geri çekiyorum eski sayfaya dönüyor?

    dipnot eklerken en azından 2 satırlık (2 enterlık) boş yer olsun altta.

    canım kardesım soyle soyleyeım sayfaya sıfırdan baslamısım sadece baslık altmısım ılk satır alıntı ve dıpnot atmısım dusun sayfa bombos sonra yazıya devam edıyorum dogal olarak sayfa bıtınce dıpnot bır sonrakı sayfaya gecıyor normalde orada kalması gerekıyor ıste. bır sonrakı sayfaya gıtmemesı gerekıyor dıpnotların orada standart sabıt kalması gerekıyor cunku dıpnotlar o sayfaya aıt.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    up

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YekteranBaymedir
    YekteranBaymedir's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2009
    Homo
    scarletbeard bunu yazdı
    Daft bunu yazdı

    hocam sen deyince şu an ben de denedim.

    dediğin gibi geçiyor, backspace tuşuyla geri çekiyorum eski sayfaya dönüyor?

    dipnot eklerken en azından 2 satırlık (2 enterlık) boş yer olsun altta.

    canım kardesım soyle soyleyeım sayfaya sıfırdan baslamısım sadece baslık altmısım ılk satır alıntı ve dıpnot atmısım dusun sayfa bombos sonra yazıya devam edıyorum dogal olarak sayfa bıtınce dıpnot bır sonrakı sayfaya gecıyor normalde orada kalması gerekıyor ıste. bır sonrakı sayfaya gıtmemesı gerekıyor dıpnotların orada standart sabıt kalması gerekıyor cunku dıpnotlar o sayfaya aıt.

    dediğin gibi de yaptım, bu sefer hiç kayma olmadı. 2007 kullanıyorum.

    illa ki bir yerde hata yapıyorsun hocam. aç kendin izle:

    http://youtu.be/NvMBTzkU8YE

    gördüğün gibi sayfayı sonuna kadar kullanırsam ANCAK ikinci sayfaya kayıyor.

    diğer türlü sorun olmuyor. sonuç: sayfada yer yoksa ikinci sayfaya kayıyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scarletbeard
    scarletbeard's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 25/Mart/2011
    Erkek

    Daft KArdesim Cok tsk ederim simdi düzelttim ben direk sonnot ekle kısmına tıkladigimdan oluyormuş o sayfanin sonuna atiyor dipnot ekleyi tıklayinca sorun cozüldü tekrar tekrar tsk ederim kardesim tsk ederim saolasin.

Toplam Hit: 1768 Toplam Mesaj: 9