Workgroup Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ege
    ege's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek

    Arkadaslar büroda 6 adet birbirlerine workgroup la baglı pc war.bu pc lerden bir tanesinde logo (muhasebe yazılımı) yuklu.ve agdakı dıger 2 pc bu pc uzaerınden muhasebe programını calıstırıyor.hersey nıormal calısırken dun muhasebe yuklu olan pc'ye erısımde sorunlar cıktı..

     1-muhasebe pc si diger pc lere ping atıyor yazıcılara dokuman gonderebılıyor

     2- diger pc ler muhasebeye ping atamıyor (time out)

    yaptıklarımı soyleyeyım : switchi kapatıp actım,switch uzerındekı kabloların portlarını degıstırdım,ethernet kartının drıver ını yenıden yukledım..ama sonuc yok

     

    ne yapabılırım acaba?

    win xp yuklu

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    dun o bilgisayara en son ne yuklendi? bir firewall, bir virus programi veya windows update falan mi yapildi ?

    belki windowsun firewall un seviyesini arttirmis olabilir birisi  


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ege
    ege's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    hoca windows firewall ayarları nasıl olmalı biraz bilgi verebilir misin?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek

    saatin oldugu yerde iki bilgisayar resmi var ona sag tik yap firewall ayarlarini degistir yaziyor

    firewall u devre disi biraki secerek dene bi 


    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Musket
    Musket's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2002
    Erkek

    SQL kullandığını varsayıyorum.

    SQL express de yaşadığım sorunlardan bahsediyim belki yardımcı olur:

    1- Win FireWall u nasıl ayarlarsan ayarla sql express ı engellıyor. 
    (Tamamen kapatman lazım)

    2- WorkGroup adlarının aynı olması lazım.
    (Ağ bağlantısı sihirbazından ayarlıyorsun)

    3- Hepsinde yuklu olan SQL surumunun aynı olduguna emin ol.
    (Farklı olunca çalışmıyor LAN uzerınden) 

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ege
    ege's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2005
    Erkek
    dedıgın dogruymus hoca win firewall sql ı engellıyormus bırılerı acmıs kapattım sorun duzeldi tesekkurler...
Toplam Hit: 1676 Toplam Mesaj: 6