Workgroup Sorunu
-
Arkadaslar büroda 6 adet birbirlerine workgroup la baglı pc war.bu pc lerden bir tanesinde logo (muhasebe yazılımı) yuklu.ve agdakı dıger 2 pc bu pc uzaerınden muhasebe programını calıstırıyor.hersey nıormal calısırken dun muhasebe yuklu olan pc'ye erısımde sorunlar cıktı..
1-muhasebe pc si diger pc lere ping atıyor yazıcılara dokuman gonderebılıyor
2- diger pc ler muhasebeye ping atamıyor (time out)
yaptıklarımı soyleyeyım : switchi kapatıp actım,switch uzerındekı kabloların portlarını degıstırdım,ethernet kartının drıver ını yenıden yukledım..ama sonuc yok
ne yapabılırım acaba?
win xp yuklu
-
dun o bilgisayara en son ne yuklendi? bir firewall, bir virus programi veya windows update falan mi yapildi ?
belki windowsun firewall un seviyesini arttirmis olabilir birisi
-
hoca windows firewall ayarları nasıl olmalı biraz bilgi verebilir misin?
-
saatin oldugu yerde iki bilgisayar resmi var ona sag tik yap firewall ayarlarini degistir yaziyor
firewall u devre disi biraki secerek dene bi
-
SQL kullandığını varsayıyorum.
SQL express de yaşadığım sorunlardan bahsediyim belki yardımcı olur:
1- Win FireWall u nasıl ayarlarsan ayarla sql express ı engellıyor.
(Tamamen kapatman lazım)2- WorkGroup adlarının aynı olması lazım.
(Ağ bağlantısı sihirbazından ayarlıyorsun)3- Hepsinde yuklu olan SQL surumunun aynı olduguna emin ol.
(Farklı olunca çalışmıyor LAN uzerınden) -
dedıgın dogruymus hoca win firewall sql ı engellıyormus bırılerı acmıs kapattım sorun duzeldi tesekkurler...
