World Of Warcraft Oynayan Müritler ?
-
Arkadaşlar south parkta izlediğim bölümden gaza gelip warcraftı satın aldım.Ama bu tip oyunları pek oynamadığımdan hiç bir bilgim yok .2 gündür az buçuk oynadım. pek sarmadı . zor bela oynuyorum. İngilizcemde zayıf. Yardım edebilecekler varsa güzel olur :D
-
ingilizcenin olmaması epey büyük bir dezavantaj. en azından ingilizce bilen biriyle başlasaydın daha kolay olurdu işin.
yine de http://forum.wow-tr.com/forum.php ve http://www.wow-turk.com/index den guild arayıp bulabilirsin. orda türk arkadaşlar sorularına cevap bulmada yardımcı olurlar.
bana da pm atabilirsin kafana takılan olursa.
Toplam Hit: 1075 Toplam Mesaj: 2
