Wow Cd-Key Hakkında
-
Arkadaşlar wowa tekrardan başlamayı düşünüyorum.
Havale ile satın alabılecegım guzel bır kac sıte verebılır mısınız?
İlk olarak Wow Classic+TBC+(30 gün oynama süresi) olan paketten alman istiyorum. Gamer market ve wowpazarın stokları tukenmıs durumda.
Bu paketı satan baska guvenılır fırma bılen varsa haber etsın :)
Ayrıca oynayan var mı TBT'den?
-
Ben oynuyordum hesabım çalındı okul zamanıydı uğraşamadım. 1 yıllığına ara verdm dyelim sneye tekrar baslıcam :D r.Media Markt'ta satılıyor.Yakınlarda varsa Media markt sanslısın :D
-
oynuyordum ara verdim çalisiyorum su aralar
-
leveltr.com
edit: bu arada murit Kazakage ile Bladefist'de Horde olarak oynamaktayız. gelmek istersen her türlü desteği yaparız.
-
bi mürid bana bunu önermişti http://www.wowpazar.com/
-
DaSpOnGe bunu yazdı:
-----------------------------
bi mürid bana bunu önermişti http://www.wowpazar.com/-----------------------------
fiyatlar çok düşmüs.4 paket+60 günlük game card=160 lira. çok iyi ..
-
wowpazar'da stok yok hocam.
burning legion realmınde oynamayı dusunuyorum
leveltr'ye bır bakayım
-
emreslmn bunu yazdı:
-----------------------------
wowpazar'da stok yok hocam.
burning legion realmınde oynamayı dusunuyorum
leveltr'ye bır bakayım
-----------------------------ilk olarak şu gelişmeyi aktarayım. tbc cd key alma olayı kalktı. yani ilk keyi alınca 2.key de otomatik geliyor. yani key sayısı 3e düştü. vanilla-wotlk-cataclysm.
www.erkom.com'dan alışveriş yapıyorum ben. belki hep bana denk geldi ama wowpazardan ne zaman key alsam bi sorun-gecikme oldu.
ben ve mürid lambo burning legiondayız. alliance'ız.
http://eu.battle.net/wow/en/character/burning-legion/Gw%C3%A0th/simple
-
twisting nether da 73 level undead warlock karakterim var.
bir buçuk ay olucak oynamaya başlayalı.
trendyoldaki aral game butiğinden aldım oyunları 80 TL'ye wotlk ya kadar aldım yalnız trendyoldan denk getirmeniz gerekiyor aral game ne zaman açılıcak belli değil yani.
-
Su anda dk acmaya karar verdım :) Eski acc acıp devam edıcem sanırım :) Teşekkür ederim cvp yazan herkese :)
