Wpf Hakkında
-
wpf ile uygulama geliştirmek zorunda kaldım da. bu wpf in normal form applicationa göre farkı ne,nerelerde kullanılır kısaca amacı nedir yani niye tercih edim.
temel kodlarda bile değişikliğe gidilmiş.bazı sınıfları kullanamıyorum. bazı kullandığım sınıfların komutları tanımıyor vs.. sürekli alternatif kod bakma arayışındayım googleda. :|
bilen biri yazabilir mi ? bende araştırdım biraz gdi++ dan directx destekli formlar , kolay arayüz tasarımları vs.. üstünde durulmuş . başka bi actionı var mı ? :D
Toplam Hit: 671 Toplam Mesaj: 1
