X-Hacker Wallpaper Design NARKOZ
-
işte cok önceden yaptıgım bir kaç resim.




-
hocam alınma ama biraz ama amatörce olmuş bak bakalım benimkiler nasıl



-
güsel olmuş kardeşim eline sağlık
-
coyote bunu yazdı:
hocam alınma ama biraz ama amatörce olmuş bak bakalım benimkiler nasıl



yok cakal alınmam. paintte yapmıştım. benim işletim sistemim me editör oldugundan dolayı bazı uygulamaları çalştırmıyor. (ör: Abode Photoshopu) mesela bende farklı reim programlarını deniyorum en kolayı paint. ;)
bu arada seninkilerde profodyonel yapım gibi duruyor ;)
Toplam Hit: 2350 Toplam Mesaj: 4
