X7 Klavye Sorunsalı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    hocalar iyi akşamlar..

     

    a4 tech x7 g800 klavye aldım.. driver cd si içerisinden çıktı kurdum herşey güzel hoş.. g1'den g15 e kadar klavyede extra oyunlara özel ayarlanabilir tuşlar var

     

    driverda bunları ayarlamak için bölüm var giriyorum seçiyorum sağ altta ok tuşu var tıkladğım zaman "indirme başarısız" diye bi kutucuk çıkıyor ayarlarım bu yüzdenmi aktif olmuyor bilemedim..

     

    tıkladığım zaman ayarladğım tuşa sağ altta no settings diye yazı cıkıyor..

    kullanan bilen gören duyan varmı ?


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Espo
    Espo's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2010
    Erkek

    ben logitech g110 kullaniyorum. ssenin klavyeyi bilmiyorum ama muhtemelen yukarlarda bir yerde macro kayit yapmak icin bi tus olmasi lazim.

    o tusa bastiktan sonra kayit etmek istedigin bi g tusuna bas sonra kayita basliyor. kayit esnasinda klavyede biseylere bas. sonra kaydi bitirmek icin bi daha yukarda bulunan tusa bas. sonra dene bakalim calisicak mi.

    benim driver i kurduktan sonra pc ye bi program yuklenmisti. o program sayesinde de makro kayit yapabiliyorum. muhtemelen senin program ya hatali yuklendi yada update felan yapmaya calisiyorsa firewall in mi engelliyo acaba. bilgisayari kapatip yeniden acmayi da denedin mi ?


    Yeni bir iş, yeni bir aş, yeni bir hayat. Sil baştan başlamak gerek bazen modunda. Artık buralarda yokum :) Hepinizi seviyorum, muck.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    pc res atıcam hocam öyle deneyim bide..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    çözüldü.


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Forum senin için açık değil hocam.Nasıl çözdün yaz.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    a4tech  x7 gamer klavye ve mause kullanıyorum G tuşlarını oyun içinden ne işe yaramalarını istiyorsan ona atıyorum bu kadar

    kause içinde macro ve farklı tuş kombinasyonları var ama oyun oynamayı bıraktım için kullanmıyorum 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UnutkanKronik
    kronik
    kronik's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2009
    Erkek

    bozulan 3.fare, hatta 1 tanesini sinirden çekiçle kırdım.

    3200 dpi x7 mi yoksa 2000 dpi x7klavye mouse seti mi? hangisini önerirsiniz?


    Tanrı bizim yanımızdaysa, onların yanındaki kim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    kronik bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    bozulan 3.fare, hatta 1 tanesini sinirden çekiçle kırdım.

    3200 dpi x7 mi yoksa 2000 dpi x7klavye mouse seti mi? hangisini önerirsiniz?


    -----------------------------

     

    model fark etmez üstüne oturmazsan a4tech mause lar 4 yıl(minumum) gider  klavye alırken de 1 yılda bozulcak mış gibi alın genelde böyle olur.

     

    mause olarak  X7  XL-747H öneririm kullanıyorum memnunum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    hocamın dediği gibi pc res attım güvenlik duvarını kapattım öyle denedim. ok butonuna basınca kaydetti girdiğim kombinasyonları..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
Toplam Hit: 2466 Toplam Mesaj: 9