Xbee Zigbee Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wm-t
    wm-t's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek

    Merhaba arkadaşlar;

    Arduino uno için bir bluetooth shield alacağım. dx.com da araştırdım ama anlamadığım nokta bazılarında xbee bazılarında zigbee yazıyor. bazılarında bir şey yazmıyor.

    bu xbee  yada zigbee nedir ne işe yarar?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek

    wireless communication module dur kendisi. 17db de 100 200 metre acik alanda problem cikarmadan test etmistik.


    http://yigitdemirag.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wm-t
    wm-t's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2007
    Erkek
    anubisx bunu yazdı

    wireless communication module dur kendisi. 17db de 100 200 metre acik alanda problem cikarmadan test etmistik.

    peki bunun bluetooth veya wireless ile bir alakası var mı?

    mesela telefondaki bluetooth ile xbee iletişime geçebilir mi?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    wm-t bunu yazdı
    anubisx bunu yazdı

    wireless communication module dur kendisi. 17db de 100 200 metre acik alanda problem cikarmadan test etmistik.

    peki bunun bluetooth veya wireless ile bir alakası var mı?

    mesela telefondaki bluetooth ile xbee iletişime geçebilir mi?

    Hayır,

    wife veya bluetooth için başka modüller kullanman lazım


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    sandman bunu yazdı
    wm-t bunu yazdı
    anubisx bunu yazdı

    wireless communication module dur kendisi. 17db de 100 200 metre acik alanda problem cikarmadan test etmistik.

    peki bunun bluetooth veya wireless ile bir alakası var mı?

    mesela telefondaki bluetooth ile xbee iletişime geçebilir mi?

    Hayır,

    wife veya bluetooth için başka modüller kullanman lazım

    hocam xbee nin bluetooth modülü var hatta yanılmıyorsam bir arkadaş bu modülü almış bana pm atmıştı

    mesaj atan arkadaş 

     

    http://www.robitshop.com/Bluetooth,LA_215-2.html#labels=215-2

    buradan  Mate Silver Retail almış. gofret nicki arkadaşın kendisine ulaşıp modül hakkında bilgi alabilirsin

    unbalanced tarafından 20/May/13 18:23 tarihinde düzenlenmiştir

    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    @unbalanced

    Eğer arkadaşının yolladığı modüle bakarsan xbee olmadığını görebilirsin kendisi farklı bir modül. Zaten zigbee denilen protokol bluetooth'a alternatif bir modül.

    En fazla şu olabilir(wifi hali vardı çünkü) xbee modüllerinin pin yapısına uygun modüller var.Böylelikle xbee ile geliştirdiğin sistemden xbee'i çıkartıp direk wifi modülünü takıp devam edebiliyordun


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 2852 Toplam Mesaj: 7