XFX HD 6850 Directx Problemı
-
Bugun xfx hd6850 ekran kartı aldım 2.el olarak bır arkadaştan, kartıda taktım drıverı yukledım win7 ultımate 64bit kullanıyorum sıstem bılgısı ayrıntıları kısmından ekran kartı ozellıklerıne baktıgımda directx 11 yerıne directx10 yazdıgını gordum normalde directx11 olması gerekmıyordu sorun neyden kaynaklanıyor acaba ?
sürücü belkı eskıdır dıyerekten wındowsun surucu ayrıntıları kısmından surucuyu guncellestır dedım son surum kullanıyorsunuz zaten mesajını aldım.bı el atsanız problemın nerden kaynaklandıgına baksak.. teşekkürler
-
sorun halledıldı. dxdiag kısmından bakınca directx11 gozukuyor ordakı yanlışmış sanırım
Toplam Hit: 590 Toplam Mesaj: 2
