XML İle İlgili Bi Kaç Soru..
-
öncelikle bütün mürit ve müridelere selamlar...
benim elimde bi xml dosyas1 var bunlar1 sayfaya yazd1rmam laz1m asp.net de..
google amcadan baya bi arast1rma yapt1m herseyi denedim olmad1...visual web developer kullanan varsa ordan baglanmayi gosterirse de olur.. yard1m ederseniz sizi +rep lerim =)=)=) saka bi yana cok laz1m, yard1ma ihtiyac1m war.. -
ı ları neden 1 yaptın sorunlumsun sen? :|
-
mosquit0 bunu yazdı:
-----------------------------
ı ları neden 1 yaptın sorunlumsun sen? :|
-----------------------------
sorun klavyede! :| -
az bekle bağlıyayım azsonra atarım buraya.
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.xml.xmlreader.aspx
http://www.maxiasp.com/yazici_dostu_konu.asp?knno=49http://rapidshare.com/files/170739118/WebApplication5.rar.html -
Xmlreader class ı vardı yanlış anlamıyorsam
örneğini yapmıştım fakat nurky hocama ayıp olmasın :)
-
sharp msnde beni bulsana.
-
Nurky hocam çok çok sağol.
Toplam Hit: 1625 Toplam Mesaj: 7
