folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Xmlhttp İle Google Sonucları'nı Çekme Sorunu



Xmlhttp İle Google Sonucları'nı Çekme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canafar
    canafar's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek


    canafar = "http://www.google.com/search?hl=tr&q=tahribat"
    Set xmlHttp = Server.CreateObject("MSXML2.ServerXMLHTTP.3.0")
    xmlHttp.Open "GET", canafar, false
    xmlHttp.Send()
    canafarsn = xmlHttp.ResponseText
    response.Write canafarsn

    asp ile bu şekilde google sonuçlarını almaya çalısıyorum ama forbidden die deişik deişik şeyler yazıyo heralde izin vermiyo

    ama visual basic le şu şekilde çekmek istediğimde verileri alabiliyorum

    Dim google As New XMLHTTP
    Private Sub Form_Load()
    google.open "GET", "http://www.google.com/search?hl=tr&q=tahribat", False  
    google.send ""
    Text1.Text = google.responseText
    End Sub

    şimdi sorum şu ben bunu asp ile nasıl yapabilirim ya da yapabilirmiyim asp ile yapamazsam hangi siyle yapabilirim asp php asp.net falan filan....

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    canafar
    canafar's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    asp de xmlhttp ile çekince google izin vermiyomuş.

    php ile şu şekilde çektim ne varsa =)

    $site=file_get_contents("http://www.google.com/search?hl=tr&q=tahribat");

    echo $site;

    belki lazım olur birine =)

Toplam Hit: 723 Toplam Mesaj: 2