Xoops Yardım
-
başka ilgili yer bulamadım ve bende buraya acdım sonucta soruccagımda php kodu ile değiştirilecek.
neyse konuya gelellim= şimdi ben sitemdexoopd kullanıyorum sorunumunda resmini cektin neyse sitemde xoops kullanıyorum ve uyelik oldukdan sonra her xoops sistemi gibi uyelikden sonra bittidiye buton cıkıyor ve ona tıklamadan uyelik gerceklesmiyor o cıkmasın istiyorum nasıl yardımcı olabilirseniz yardım edin lutfen acil yardım resimin linkini aşaya koyuyorum
http://img147.yukle.tc/images/9778yrd.JPG
buyrun bu şimdiden teşekkur ederim sağolun
-
xoops :) en iğrendiğim hazır portallardan:)
dayı sen onu onun destek sitesi ne aç
-
xoops un destek sitesinin kendine hayrı yok hoca...sen gel joomla kur.:D olmadi php-fusion kur o da olmadi seditio kur..:D
Toplam Hit: 843 Toplam Mesaj: 3
