Xp Boot Cd'si Hazırlamak
-
muritler 1 saattir araştırıyorum internette; xp format cd'si hazrılamak istiyorum ama genelde hep bir makale çıkıyor eski sp2 ile beraber monteleyerek bootlama ki; ona gerek yok benimki sp3 uzun uzun olmasa yapıcam ama üşeniyorum elimde internetten indirdiğim iso halinde formatlık xp var sp3, bunu nasıl bootable cd yapabilirim
teşekkürler.
-
.iso uzantılı bir dosya varsa elinizde bunu Nero ile falan kolayca boot cd si yapmanız mümkün...
Nero için
Kalıp - Tasarı yazdır gibi bir seçenek var kalıbı yazdır dediğinizde .iso yu otomatik olarak bootable cd olarak yazdırıyor.....
-
berkeraaa bunu yazdı:
-----------------------------
.iso uzantılı bir dosya varsa elinizde bunu Nero ile falan kolayca boot cd si yapmanız mümkün...
Nero için
Kalıp - Tasarı yazdır gibi bir seçenek var kalıbı yazdır dediğinizde .iso yu otomatik olarak bootable cd olarak yazdırıyor.....
-----------------------------hocam bende şimdi nero yok imgburn var onda da kalıbı yazdır seçeneği var bu seçeneği seçtiğimde direk bootable cd mi oluyor e o zaman hani nerde boot.ini felan dosyaları. :S
-
hoca sen tam olarak ne istiyosun anlamadım ben eger formatlık bir xp sp3 istiyosan pm at yok eger cd den başlayan bir xp istiyorsan yine elimde mevcut link atabilir
-
hocam anlattığım gibi formatlık xp sp3 cd si istiyorum internetten .iso halinda bir dosya indirdim ama bunu direk yazdırırsam sanırım olmaz bootable olcak şekilde yazdırmam gerekiyormuş ancak nasıl olduğunu bilmiyorum.
-
hoca pm attım ordan devam et sen ugrasma boottable yazdırma filan
-
1.indirdigin iso'yu daemon tools / virtual drive tarzi bir programla sanal disk olarak calistiriyorsun.
2.WinSetupFromUSB_0-2-3 versiyonunu indirip calistiriyorsun, source yazana sanal disk'i seciyorsun, usb disk selection'da gorur zaten gormezse usb'yi sec.
3.Force target disk type'i removable olarak sec, sonrada format usb disk'in altindaki Rmpremusb'ye tikla.
4.NTFS'i sec ve boot as hdd'yi sec sonra Boot options'tan XP bootable'i sec ve Prepare drive'a tikla. Bi sik gelicek onune OK'le ve bitti.
en basit sekli budur xp'yi usb'ye yuklemek icin.
-
7-19 bunu yazdı:
-----------------------------
1.indirdigin iso'yu daemon tools / virtual drive tarzi bir programla sanal disk olarak calistiriyorsun.
2.WinSetupFromUSB_0-2-3 versiyonunu indirip calistiriyorsun, source yazana sanal disk'i seciyorsun, usb disk selection'da gorur zaten gormezse usb'yi sec.
3.Force target disk type'i removable olarak sec, sonrada format usb disk'in altindaki Rmpremusb'ye tikla.
4.NTFS'i sec ve boot as hdd'yi sec sonra Boot options'tan XP bootable'i sec ve Prepare drive'a tikla. Bi sik gelicek onune OK'le ve bitti.
en basit sekli budur xp'yi usb'ye yuklemek icin.
-----------------------------çok teşekkürler hocam şimdi hallettim konuyu
@echer
teşekkkürler yine :)
