Xp Boot Cd'si Hazırlamak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    muritler 1 saattir araştırıyorum internette; xp format cd'si hazrılamak istiyorum ama genelde hep bir makale çıkıyor eski sp2 ile beraber monteleyerek bootlama ki; ona gerek yok benimki sp3 uzun uzun olmasa yapıcam ama üşeniyorum elimde internetten indirdiğim iso halinde formatlık xp var sp3, bunu nasıl bootable cd yapabilirim

    teşekkürler.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    berkeraaa
    berkeraaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2009
    Erkek

    .iso uzantılı bir dosya varsa elinizde bunu Nero ile falan kolayca boot cd si yapmanız mümkün...

     

    Nero için

     

    Kalıp - Tasarı yazdır gibi bir seçenek var kalıbı yazdır dediğinizde .iso yu otomatik olarak bootable cd olarak yazdırıyor.....

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    berkeraaa bunu yazdı:
    -----------------------------

    .iso uzantılı bir dosya varsa elinizde bunu Nero ile falan kolayca boot cd si yapmanız mümkün...

     

    Nero için

     

    Kalıp - Tasarı yazdır gibi bir seçenek var kalıbı yazdır dediğinizde .iso yu otomatik olarak bootable cd olarak yazdırıyor.....


    -----------------------------

    hocam bende şimdi nero yok imgburn var onda da kalıbı yazdır seçeneği var bu seçeneği seçtiğimde direk bootable cd mi oluyor e o zaman hani nerde boot.ini felan dosyaları. :S

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    hoca sen tam olarak ne istiyosun anlamadım ben eger formatlık bir xp sp3 istiyosan pm at yok eger cd den başlayan bir xp istiyorsan yine elimde mevcut link atabilir

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    hocam anlattığım gibi formatlık xp sp3 cd si istiyorum internetten .iso halinda bir dosya indirdim ama bunu direk yazdırırsam sanırım olmaz bootable olcak şekilde yazdırmam gerekiyormuş ancak nasıl olduğunu bilmiyorum.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    napnapp
    napnapp's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2010
    Erkek

    hoca pm attım ordan devam et sen ugrasma boottable yazdırma filan

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    1.indirdigin iso'yu daemon tools / virtual drive tarzi bir programla sanal disk olarak calistiriyorsun.

    2.WinSetupFromUSB_0-2-3 versiyonunu indirip calistiriyorsun, source yazana sanal disk'i seciyorsun, usb disk selection'da gorur zaten gormezse usb'yi sec.

    3.Force target disk type'i removable olarak sec, sonrada format usb disk'in altindaki Rmpremusb'ye tikla.

    4.NTFS'i sec ve boot as hdd'yi sec sonra Boot options'tan XP bootable'i sec ve Prepare drive'a tikla. Bi sik gelicek onune OK'le ve bitti.

    en basit sekli budur xp'yi usb'ye yuklemek icin.


    la liberte ne meurt jamais.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    XpertVision
    XpertVision's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2008
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    1.indirdigin iso'yu daemon tools / virtual drive tarzi bir programla sanal disk olarak calistiriyorsun.

    2.WinSetupFromUSB_0-2-3 versiyonunu indirip calistiriyorsun, source yazana sanal disk'i seciyorsun, usb disk selection'da gorur zaten gormezse usb'yi sec.

    3.Force target disk type'i removable olarak sec, sonrada format usb disk'in altindaki Rmpremusb'ye tikla.

    4.NTFS'i sec ve boot as hdd'yi sec sonra Boot options'tan XP bootable'i sec ve Prepare drive'a tikla. Bi sik gelicek onune OK'le ve bitti.

    en basit sekli budur xp'yi usb'ye yuklemek icin.


    -----------------------------

    çok teşekkürler hocam şimdi hallettim konuyu

     

    @echer

    teşekkkürler yine :)

Toplam Hit: 1851 Toplam Mesaj: 8