Xp Cd"Si Önyükleme Olmuyor!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek

    Evet başlıkta belirttiğim gibi Xp Cdsi takıyoruz boot ayarından DVD-ROM olayını hallettikten sonra cd önyükleme olmuyor.Direk beni komut istemine atıyor ve win98 ile ilgili cdli ve cd siz önyükleme seçeneklerine çıkarıyor.Sorun biosla alakalımı yoksa Xp cdsi ile alakalımı.Birde Netten winxp sp3 indiriyorum.Oda aynı tepkiyi verirse ne şekilde bi boot olayı yapmalıyım.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    aynı sorun bendede var sorun cd den kaynaklanıyor cünkü şimdi vista kullaıyom :D

    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Varg
    Varg's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mayıs/2007
    Erkek
    BIOS ayarlarını default haline getirdikten sonra, farklı cd ve farklı CD-ROM larda deneyin.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    sorun cd de boot yapılmamış yada yanlış yapılmış

    DOM..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Razorback
    Razorback's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Haziran/2008
    Erkek
    Boot olayı tam.1.cd /DVD 2.hdd 3.flopy diye yaptık acaba sürüm eski olduğundanmı böle bi ayarsızlık yapıyo olabilir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek

    Eğer Herhangi bir Xp cd nin içeriğini aynen kopyalayıp cd ye yazarsanız aynen bu şekil boot olmuyor.(Bios da boot sıralamaları doğru olduğu taktirde)

     

    bu durumda herhangi bi .iso formatlı bi xp indirin  netten tek link bile var artık.Cd ye yazın bu indirdiğiniz cd ile format atın.Sorun kalmayacaktır..Sonuç olarak boot ayarların doğru ise elindeki cd den kaynaklanıyor.

Toplam Hit: 2023 Toplam Mesaj: 6