Xp Cd"Si Önyükleme Olmuyor!!!
-
Evet başlıkta belirttiğim gibi Xp Cdsi takıyoruz boot ayarından DVD-ROM olayını hallettikten sonra cd önyükleme olmuyor.Direk beni komut istemine atıyor ve win98 ile ilgili cdli ve cd siz önyükleme seçeneklerine çıkarıyor.Sorun biosla alakalımı yoksa Xp cdsi ile alakalımı.Birde Netten winxp sp3 indiriyorum.Oda aynı tepkiyi verirse ne şekilde bi boot olayı yapmalıyım.
-
aynı sorun bendede var sorun cd den kaynaklanıyor cünkü şimdi vista kullaıyom :D
-
BIOS ayarlarını default haline getirdikten sonra, farklı cd ve farklı CD-ROM larda deneyin.
-
sorun cd de boot yapılmamış yada yanlış yapılmış
-
Boot olayı tam.1.cd /DVD 2.hdd 3.flopy diye yaptık acaba sürüm eski olduğundanmı böle bi ayarsızlık yapıyo olabilir.
-
Eğer Herhangi bir Xp cd nin içeriğini aynen kopyalayıp cd ye yazarsanız aynen bu şekil boot olmuyor.(Bios da boot sıralamaları doğru olduğu taktirde)
bu durumda herhangi bi .iso formatlı bi xp indirin netten tek link bile var artık.Cd ye yazın bu indirdiğiniz cd ile format atın.Sorun kalmayacaktır..Sonuç olarak boot ayarların doğru ise elindeki cd den kaynaklanıyor.
Toplam Hit: 2023 Toplam Mesaj: 6
