Xp De Dosya Kopyalanmıyor
-
arkadaşlar xp de masa üstünde dahi dosya kopyalayamıyorum.
ctrl+alt+delete yapınca drag.exe işlem yapıyor olarak görüküyor ve pc donuyor explorer.exe yi yeni den başlatmam gerekiyor.
format atınca düzeliyor ama bir süre sonra yeniden başlıyor.
Virüs olduğunu düşünüyorum ama formattan sonraki 2 haftalık sürede 1 kere bile sorun yok.
2 hafta sonra başlıyor nasıl çözebilirim?
-
deep freeze en mantıklısı gözüküyo
-
ajan1111 bunu yazdı:
-----------------------------
deep freeze en mantıklısı gözüküyo
-----------------------------deep freeze yi sevmiyorum hocam.
çünkü ben sürekli mozilla da, opera da yer imi ekleyen birisiyim.
onlar hep kaybolacak. y ada sistem ayarı değiştirecek olsam deep freeze yi pasif yapmam gerekecek :(
Toplam Hit: 889 Toplam Mesaj: 3
