

Xp De Eski Oyunları Oynayamıyorum
-
Pc'me Xp Formatı Attım ama eski oyunları açamıyorum(gta2,taxi3,age conq vb.)Oyunlar yükleniyor ama açılmıyor hata raporu çıkıyor.Ayrıca Inca Tv Explore,Epox Bluetooth programlarıda aynı vaziyette.ME a geri dön demeyin XP'ye de alştım artık...
-
GÖzlüğünü Kafasında Unutan Teyzeler Gibi Sen de Crackleri Unutmus Olmayasın..?
-
naptın olum sen
-
Sen Naptın Asıl? Cd lerin Üstünde Kaadında Yazar HAngi Sürümlerde Çalıstığı..Xp de de ÇAlısır Ama Demekki Bişey Eksik..
-
ekran kartı surucundendir buuk ihtimal eski versyonunu yukle calısır sona işin bitince son surumunu tekrar yuklersin
-
Windows XP üzerinde çoğu program düzgün şekilde çalışır. Bunun istisnaları, özellikle Windows'un eski bir sürümü için yazılmış olan bazı eski oyunlar ve başka programlardır. Programlarınızı Windows XP'de çalıştırabilmek için aşağıdakileri deneyin:
1. Program Uyumluluk Sihirbazı'nı çalıştırın. Bunun yerine, uyumluluk özelliklerini kendiniz de ayarlayabilirsiniz.
2. Programınızı, sürücülerinizi veya donanımınızı güncelleştirin.
Program Uyumluluk Sihirbazı
Bu sihirbaz, programınızı farklı modlarda (ortamlarda) ve farklı ayarlarla çalıştırıp dener. Örneğin, program aslında Windows 95'te çalıştırılmak üzere tasarlanmışsa, uyumluluk modunu Windows 95'e ayarlayıp programınızı yeniden çalıştırın. Başarılı olursa, program her defasında bu modda başlatılacaktır. Sihirbaz, ekranı 256 renge ve ekran çözünürlüğünü 640 x 480 piksele geçirmek gibi, farklı ayarlar denemenize olanak verir.
Uyumluluk sorunları nedeniyle Windows XP'de bir programı yükleyemiyorsanız, programın kurulum dosyasını Program Uyumluluk Sihirbazı üzerinden çalıştırın. Dosyanın adı Setup.exe veya benzeri bir ad olacaktır ve muhtemelen programın Yükleme diskinde bulunur...alıntıdır
-
adı üstünde eski oyun boşver baba :D bn sana yeni gönderem