Xp De Eski Oyunları Oynayamıyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    Pc'me  Xp  Formatı  Attım  ama  eski  oyunları  açamıyorum(gta2,taxi3,age conq vb.)Oyunlar  yükleniyor  ama    açılmıyor  hata  raporu  çıkıyor.Ayrıca  Inca  Tv  Explore,Epox  Bluetooth  programlarıda  aynı  vaziyette.ME  a  geri  dön  demeyin  XP'ye  de  alştım  artık...


    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    armagedon
    armagedon's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    GÖzlüğünü Kafasında Unutan Teyzeler Gibi Sen de Crackleri Unutmus Olmayasın..?

    İnsan Gibi Yaşa...Adam Gibi öL..! Ekmeğini Böl.. Vatanını Böldürme..!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    samurai
    samurai's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek

    naptın  olum  sen


    Mart 31 cekiyorsa Tahribat napsin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    armagedon
    armagedon's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Sen Naptın Asıl? Cd lerin Üstünde Kaadında Yazar HAngi Sürümlerde Çalıstığı..Xp de de ÇAlısır Ama Demekki Bişey Eksik..

    İnsan Gibi Yaşa...Adam Gibi öL..! Ekmeğini Böl.. Vatanını Böldürme..!!
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DkN
    DkN's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ocak/2006
    Erkek
    ekran kartı surucundendir buuk ihtimal eski versyonunu yukle calısır sona işin bitince son surumunu tekrar yuklersin

    Vatan ne Türkiye"dir Türklere, ne Türkistan; Vatan büyük ve müebbet bir ülkedir: Turan. ~ Saga qaygı kelgende qorqup qaşsam taa saga, Qayday betpen qararman aytaş yurtum men saga? Ne dermen dep aytarman sütün bergen anamga? Ne dermen dep aytarman maga sengen atamga? ~ Kök Bayraq"a selam olsun !
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EntelKoylu
    EntelKoylu's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek

    Windows XP üzerinde çoğu program düzgün şekilde çalışır. Bunun istisnaları, özellikle Windows'un eski bir sürümü için yazılmış olan bazı eski oyunlar ve başka programlardır. Programlarınızı Windows XP'de çalıştırabilmek için aşağıdakileri deneyin:

    1. Program Uyumluluk Sihirbazı'nı çalıştırın. Bunun yerine, uyumluluk özelliklerini kendiniz de ayarlayabilirsiniz.
    2. Programınızı, sürücülerinizi veya donanımınızı güncelleştirin.


    Program Uyumluluk Sihirbazı

    Bu sihirbaz, programınızı farklı modlarda (ortamlarda) ve farklı ayarlarla çalıştırıp dener. Örneğin, program aslında Windows 95'te çalıştırılmak üzere tasarlanmışsa, uyumluluk modunu Windows 95'e ayarlayıp programınızı yeniden çalıştırın. Başarılı olursa, program her defasında bu modda başlatılacaktır. Sihirbaz, ekranı 256 renge ve ekran çözünürlüğünü 640 x 480 piksele geçirmek gibi, farklı ayarlar denemenize olanak verir.

    Uyumluluk sorunları nedeniyle Windows XP'de bir programı yükleyemiyorsanız, programın kurulum dosyasını Program Uyumluluk Sihirbazı üzerinden çalıştırın. Dosyanın adı Setup.exe veya benzeri bir ad olacaktır ve muhtemelen programın Yükleme diskinde bulunur...


    alıntıdır


    ANDY // Burası mezopotamya, küresel oyunun bumerang cehennemi. Tanrı bile dünya düzeni için peygamberlerini hep buraya göndermiş. Çünkü burası aslında yeryüzü cennetiymiş. Daha Fazla Bilgi İçin Profilimi İnceleyiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    adı üstünde eski oyun boşver baba :D bn sana yeni gönderem

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
Toplam Hit: 2199 Toplam Mesaj: 7