

XP "De Microsofta Haber Veren Casusunu Kaldırın!
-
Microsoft casusunu kaldırın! Arkadaşlar benim için en ciddi paylaşımlardan bilginiz olsun..........
1. adım
Windows XP`de Windows\System32" klasörlerin icinde 2 tane casus "program" var, bunlar MSe sizin üzerinizden bilgiler gönderiyor.yani kullandığınız sürüm illegalse Microsofta ben burdayım diyorsunuz.
- Başlat
- Çalıştır:
Aynen bu sekilde iki komutu ard arda kopyalayiniz:
regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll
regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll
2.adım
Microsoft son olan sistemi "XP" icine bir casus koydu. Bunu herkez biliyor ve XP Antispy gibi programlar kullaniyor. Ne yazikki Xp Antispy herzaman isini yapmiyor. Bunu test etmek cok kolay. Aynen tekrarlayin:
Start -> Baslat-calistir sec
acilan diyaloga kücük harflerle cmd yazin
-> Simdi ufak bir DOS penceresi acilmis olmali
bunun icine aynen bunu yaziyoruz : net user (kücük harflerle ve net den sonra bosluk birakiyoruz) ve Enter basiyoruz
-> Su an bilgisayarinda hangi hesablar bagli görebilirsin.
bunlarin icinde Support_388945a0 diye bir hesab varsa Casus sende bagli.
Eger Support_388945a0 yazili hesabi görüyorsan yapacagin su:
Ayni pencerenin icine bunu yaz : net user SUPPORT_388945a0 /delete
pesinede Enter bas. Hepsi bu Casus silindi!
Hadi kolay gelsin Saygilar.!!!! -
uzak masaustu yardimcisinida casus yaptiniz ya helal olsun :)
-
değil gercek.. inanma... her söylenene
-
microsoftun öyle bir casusu oldugu kanıtlanırsa hayatı kararır o yüzden öyle 2 komutla kaldırılıcagını sanmam
-
tamam bizde dos kullaniriz severiz dos u ama o kadar rakami yazmak icin kasmayin kendinizi.
bilgisayarim sag tik
yonet e gir
yerel kullanici ve gruplari ac
orda kullanicilara gel
gordugun o SUPPORT_ yazisini sag tik sil de
bu kadar -
Bakın aarkdaşlar amerika kendini mutlak garantiye alır. microsoftda bunların en büyük silahı mutlaka işletim sistemlerinde casus programları vardır. çünkü kendi ülkelerinden çıkan programlar bir gün kendi ülkeleri için kullanılacak :)
-
Üühüü niye herkes biliyo casüs olmadığını :( önce ben sölücektim hahaehaehea bu casüs deil ki dicektim :(
-
Compeder
(LiberTa)
---------------------------------------
uzak masaustu yardimcisinida casus yaptiniz ya helal olsun :)
---------------------------------------
compü bende tam onu diyecektim
Toplam Hit: 1986 Toplam Mesaj: 8