folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder XP "De Microsofta Haber Veren Casusunu Kaldırın!



XP "De Microsofta Haber Veren Casusunu Kaldırın!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    Microsoft casusunu kaldırın! Arkadaşlar benim için en ciddi paylaşımlardan bilginiz olsun..........

    1. adım
    Windows XP`de Windows\System32" klasörlerin icinde 2 tane casus "program" var, bunlar MSe sizin üzerinizden bilgiler gönderiyor.yani kullandığınız sürüm illegalse Microsofta ben burdayım diyorsunuz.

    - Başlat
    - Çalıştır:

    Aynen bu sekilde iki komutu ard arda kopyalayiniz:


    regsvr32.exe /u %windir%\system32\regwizc.dll


    regsvr32.exe /u %windir%\system32\licdll.dll

    2.adım
    Microsoft son olan sistemi "XP" icine bir casus koydu. Bunu herkez biliyor ve XP Antispy gibi programlar kullaniyor. Ne yazikki Xp Antispy herzaman isini yapmiyor. Bunu test etmek cok kolay. Aynen tekrarlayin:


    Start -> Baslat-calistir sec

    acilan diyaloga kücük harflerle cmd yazin

    -> Simdi ufak bir DOS penceresi acilmis olmali

    bunun icine aynen bunu yaziyoruz : net user (kücük harflerle ve net den sonra bosluk birakiyoruz) ve Enter basiyoruz

    -> Su an bilgisayarinda hangi hesablar bagli görebilirsin.
    bunlarin icinde Support_388945a0 diye bir hesab varsa Casus sende bagli.

    Eger Support_388945a0 yazili hesabi görüyorsan yapacagin su:

    Ayni pencerenin icine bunu yaz : net user SUPPORT_388945a0 /delete
    pesinede Enter bas. Hepsi bu Casus silindi!

    Hadi kolay gelsin Saygilar.!!!!

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ~$
    ComputerWolf
    ComputerWolf's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 26/Mart/2003
    Erkek
    uzak masaustu yardimcisinida casus yaptiniz ya helal olsun :)

    Hep denedin. Hep yenildin. Olsun yine dene , yine yenil ama daha iyi yenil !
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    lekton
    lekton's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2005
    Erkek
    değil gercek.. inanma... her söylenene

    Dikkat: Hazine Ceyhan ırmağının kıyısında iki köprü arasında... kuru ağacın Dibinde...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    microsoftun öyle bir casusu oldugu kanıtlanırsa hayatı kararır o yüzden öyle 2 komutla kaldırılıcagını sanmam

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Çömez
    underzero
    underzero's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 20/Ocak/2003
    Erkek
    tamam bizde dos kullaniriz severiz dos u ama o kadar rakami yazmak icin kasmayin kendinizi.
    bilgisayarim sag tik
    yonet e gir
    yerel kullanici ve gruplari ac
    orda kullanicilara gel
    gordugun o SUPPORT_ yazisini sag tik sil de
    bu kadar

    pist bak bi ! - Ban Golu Canavari
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Bakın aarkdaşlar amerika kendini mutlak garantiye alır. microsoftda bunların en büyük silahı mutlaka işletim sistemlerinde casus programları vardır. çünkü kendi ülkelerinden çıkan programlar bir gün kendi ülkeleri için kullanılacak :)

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kozanaybar
    kozanaybar's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2005
    Homo
    Üühüü niye herkes biliyo casüs olmadığını :( önce ben sölücektim hahaehaehea bu casüs deil ki dicektim :(
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arahman
    arahman's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    Compeder
    (LiberTa)
    ---------------------------------------
    uzak masaustu yardimcisinida casus yaptiniz ya helal olsun :)
    ---------------------------------------
    compü bende tam onu diyecektim

    Life's been getting harder, but I'm hanging in there
Toplam Hit: 1986 Toplam Mesaj: 8