folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Xp De Usb Belleği RAM Olarak Kullanma



Xp De Usb Belleği RAM Olarak Kullanma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SaMeRT
    SaMeRT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2008
    Erkek

    [IMG]http://www.bildirgec.org/imaj/skyhawk/readyboost.jpg[/IMG]

    Bu küçük boyutlu program bilgisayarınıza takılı USB belleği yada bellekleri bir Ram bellek gibi kullanıp bilgisayarınızı hızlandırıyor. Uygulamanın kurulumu çok basit. Türkçe dil destekli olması ise cabası.

    Programı aşağıdaki linkten indirip kurduktan sonra bilisayarınızı yeniden başlatmanız gerekecek. Sonrasında program bilgisayarınıza takılı USB bellek(ler)i görerek tanımlama yapmanızı istiyor. İşte hepsi bu kadar. Program o an bilgisayarın ihtiyaç duyduğu ön bellek miktarını arttırıyor. Böylece bilgisayarınızda hissedilir derecede performans artışı sağlıyor. Yalnız program ücretli. Verdiğim linkten yükleme yapanlar programı sadece günlük dört saat kullanabilecekler. 4 saat sonunda yeniden başlatmanız yeterli.

    http://www.eboostr.com/files/eBoostr.exe


    Biz cahil dediğimiz zaman, mektepte okumamış olanları kastetmiyoruz. Kastettiğimiz ilim, hakikati bilmektir. Yoksa okumuş olanlardan en büyük cahiller çıktığı gibi, hiç okumak bilmeyenlerden de hakikati gören gerçek alimler çıkabilir. " M.K.ATATÜRK
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek

    bildigim kadariyla her USB bellegi kullanamiyosun. readyboost ozelligi olmasi gerekiyo kullandigin USB bellegin.

     

    bu da son surumu ve cracki

    http://rapidshare.com/files/116500259/eBoostr.v2.0.1.build.419-RESURRECTiON.rar

    antivirusunuz crack dosyasina tepki verebilir. guvenmiyosaniz hic indirmeyin. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    EWT craksiz bir hiç bu program 1 saat gibi komik bir süre veriyor deneme için crak için tesekkürler ama fazla 1 farkı olmuyor benden söylemesi xD

    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    iyi o zaman bendeki flashdisk 8 gb :) iyi ram yaptım kendime :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 3073 Toplam Mesaj: 4