Xp Firewall Sorunu
-
arkadaşlar üniversitenin internet ağına girmeye çalışınca güvenlik duvarından dolayı bağlanılamıyor. xp de güvenlik duvarını kapatmaya çalışınca "windows tanımlanamayan bir nedenden dolayı güvenlik duvarı ayarlarını görüntüleyemiyor" yazıyor. format haricinde düzeltebileceğim bi yol var mı?
Toplam Hit: 687 Toplam Mesaj: 1
