Xp Home Center Dil Sorunu
-
Geçenlerde bilgisayarı formatladım ve bilgisayarı aldığım zaman verilen casper kurtarma ve yükleme cd leri ile TÜRKÇE olan xp home center i kurdum.Ama ne hikmetse dil ingilizce!Bölgesel dil seçeneklerinden tr ayarladım olmadı.Netten yama qibi bişi indirdim ama acılırken welcome fln fılan sonrası tr ve ı ü vs yok!Hiç bişi yükleyemiyorum sp3 ie8 vb.Sistemde yüklü olan dil ile uyumlu değil diyor.İşin içinden çıkamadım.Nedir çaresi?Tekrar format mı??
-
ie8 i yüklerken çıkan hata :
''Bu yükleme işletim sisteminizin geçerli dilini desteklemiyor''
Toplam Hit: 1193 Toplam Mesaj: 2
