folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Xp Home Center Dil Sorunu



Xp Home Center Dil Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek
    Geçenlerde bilgisayarı formatladım ve bilgisayarı aldığım zaman verilen casper kurtarma ve yükleme cd leri ile TÜRKÇE olan xp home center i kurdum.Ama ne hikmetse dil ingilizce!Bölgesel dil seçeneklerinden tr ayarladım olmadı.Netten yama qibi bişi indirdim ama acılırken welcome fln fılan sonrası tr ve ı ü vs yok!Hiç bişi yükleyemiyorum sp3 ie8 vb.Sistemde yüklü olan dil ile uyumlu değil diyor.İşin içinden çıkamadım.Nedir çaresi?Tekrar format mı??

    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HacKeR_tr
    HacKeR_tr's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Temmuz/2006
    Erkek

    ie8 i yüklerken çıkan hata :

    ''Bu yükleme işletim sisteminizin geçerli dilini desteklemiyor''

     


    Hatalarımla varım, hatta hatasızlıkla gurur duyacak kadar alçalmadım.
Toplam Hit: 1193 Toplam Mesaj: 2