Xp Home Edition Aktifleştirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wizard
    Wizard's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2006
    Erkek

    Arkadaşlar xp home edition ingilizce kurdum.orginal versiyonu.fakat aktifleştirmem isteniyor.ben de ingilizce yazanlardan bi pok anlamadım.fotoları koydum.bakıp da birileri olayı anlatabilir mi bana?

     

     

     

     

     

     

     

     


    Bazen kalmak da gitmek kadar cesaret istiyor...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Daha önce başka bi pc de kullanılmış cd ve activasyon yapılmış sanırım.

    Tam emin değilim ama müşteri hizmetlerini ararsan belki yardımcı olabilirler. 


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yns_berk
    yns_berk's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek
    0212 33 66 999 Microsoft'u ararsan, telefonda sana kod veriyorlar ordan halledebilirsin

    ...
Toplam Hit: 1471 Toplam Mesaj: 3