Xp Mode Hakkında Bir Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    Bildiğimiz gibi windows 7 nin xp mode diye bir yazılımı var. sanal pc içinde xp açıyor. buraya kadar ok. istersek xp mode da kurulu olan programı sanal işletim sistemini komple açmadan sadece xp penceresinde o programıda açabiliyoruz windows 7 içinde.   peki sorum şu : bu sayede bir çeşit sandbox oluşturmuş olurmuyuz. yani o program keylogger olsun işlemini windows 7 içindemi devam eder yoksa xp mode içnidemi çünkü xp mode ile açtıgım bir programda hiç izin istemeden windows7 nin klasörlere erişebiliyorum,dosya kaydedebiliyorum. denemedigim içni soruyorum kesin bilgisi olan biri cevaplarsa sevinirim atmayın lütfen.

Toplam Hit: 572 Toplam Mesaj: 1