Xp Nin Açılış Zamanı
-
P4 3.0 işlemci 1gb ram 256 mb ekran kartı var ama 1 dakkaya yakın bi zamanda açılıyo hatta üşenmedim ölçtüm 56 saniye diyim yani.Tamam boot ayarlarını yapmadım ama genede bu kadar yavaş olmaması lazım dimi kapanırkende bu kadar yavaş kapanıyo nedir bişeyi yanlışmı yükledim service pack 2 yüklü anakart ta asus p5gd2x bu arada ben p4 3.0 ı 2mb önbellekli aldım ama donanımda makina çok işlemcili olarak gözüküyor ve biri 3.0 biride 3.1 bi anlam veremedim ama nese açılış zamanı benimi çin önemli diğer herşeyi güzel hızlı açılışını nası hızlandırabilirim tabi kapanışıda bu arada hdd 120gb seagate 7200 rpm 8mb cachede var işlemci 53 dereceye boardda 48 derece civarına çıkıyo a.k.
-
walla aynı sorun bendede war.. bilgisayarı aldım alalı böle... yardımcı olursanız sevinirim
-
Benim pc 16 sn açılıyor...ama overclocklu sizde yapın isterseniz...p4 3.0 4728 mhz de çalışıo...5000 e az kaldı..:))Bu programdan şundan bundan kaynaklanan bir sorun değil....Ancak arkadaş senin cpu nun ısısı normal değil buda işlemcinde performans düşüklüğüne yol açabilir...System mechanic programını indir...optimize bölümünden startup optimize seçeneğinden pc nin açılışında çalışan m.office ..winamp bilmem ne zart zurt programları kaldı....başlat çalıştır msconfig den de yapabilirsin...ayrıca msconfig penceresinde ilk gelen sekmede hızlı başla hızlı kapat seçeneğini seçersen derdine deva olabilir...ama pc ni 56 sn açılıyor olmasının bir sakıncası yok...panik yapma....üzülme ne olur oc yap seninde olur..eywlhh
Toplam Hit: 1904 Toplam Mesaj: 3
