folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Xp Nin Üsütne Vs Kurunca ... ( Uzmanlar Bakın )



Xp Nin Üsütne Vs Kurunca ... ( Uzmanlar Bakın )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek
    bende taş gibi bir bilgisayar var bunda xp kurulu c ve d olarak 2 aynı bölümüm var d de çok önemli bilgilerim var şimdi bunun üsütne vista kurunca bu c veya d deki bilgileri felan silermi acaba kurarken ne seçeneği seçmek lazımki sorun olmadan ayriyetten kendini kursun ¿

    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    C'de önemli bilgi varsa D'ye at. C'yi formatla ve Vista'yı kur :\

    while (1<2)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    sürüm yükseltme yapıcaksın diski formatlamadan.Bnce hiç kasma virtual kur.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    arkadaşın virtual pc bilmediği ne malum :?

    arkadaşım sadece sürüm yükseltme yapacaksın bu sayede dosyaların yerli yerinde

    kalacak ama windows dosyaları yenileriyle değişecek..eski programları kullanmakta sorunlar yaşayabilirsin..

    yada bir sorun olabilir kurulumdan sonra vista sakat iş.kasar ve stabil değildir. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    hocam normal kurulum yapsan da vista c de bi klasör oluşturuyor windows old die dosyalarının hiç biri silinmiyor hepsi orda kalıyor
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    hocam cevaplar için saolunda benim için önemli olan d

    çünkü içerde bi notebook var onda vista cd sini takıyorum hiçbişey sormadan kendi kurup bitiriyo (yanında verilen cd)

     bu laptop değil ve benim kurucağımda başka vista cd si kurulumda yanlış bişey yaparım d dekiler gider hayatım biter yani


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek
    Nasıl kendi kuruyor ustam, en azından kuracağı bölümü sorması lazım değil mi? Arkadaşların dediği gibi normal kurulumda windows old diye klasör açıp içinde saklıyor eski verileri ama madem yeni işletim sistemine geçeceksin temiz bir format at derim. D'ye de sen müdahele etmediğin sürece bir şey olmaz.

    while (1<2)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Madcrazy
    Madcrazy's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ağustos/2007
    Erkek

    HiTLeRFaN bunu yazdı:
    -----------------------------
    Madcrazybunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam cevaplar için saolunda benim için önemli olan d

    çünkü içerde bi notebook var onda vista cd sini takıyorum hiçbişey sormadan kendi kurup bitiriyo (yanında verilen cd)

    bu laptop değil ve benim kurucağımda başka vista cd si kurulumda yanlış bişey yaparım d dekiler gider hayatım biter yani
    -----------------------------

    sote falanmi var d de ?

    -------------------

    önemli bilgiler var dedimya napıcan ne oldugunu hocam programlar konu anlatım dersleri felan var

     asus marka laptopta cd yi takınca hiçbişeyi ellemeden kendi kuruyo otomatik olarak bölüm de sormuyo sadece c yapıyo


    Hardcore Gamer - Android Game Developer
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    Dostum sen notebook da  Recovery yapıyorsun aslında.

    Pc ye vista kurarken aslında D: datalarını kaybetmessin ama yinede önlemini al bence D: sürücüsünde ne varsa notebook a yedekle daha sonra operasyonu yap.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    black_lord
    black_lord's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2007
    Erkek
    dostum yüklerken vistayı dosya sistemini olduğu gibi bbırak vardır onı işaretle bu kadar uydurmayın biyerinizden
Toplam Hit: 1734 Toplam Mesaj: 10