Xp Orjinal Olmuyor :|
-
yaf 3-4 gündür pc bi hata veriyor korsan yazılım kurbanı olmayın die xp denetimi bilmem nerden geçmemiş
sonra allta bi yazı çıkıyor orjinal xp edin die programla orjinal yapıyorum ertesi gün yine aynı hata
neden olabilir bu bide masaüstü arkaplan siyah oluo koyduğum resim gidiyor bi sorun olur mu bu ne yapmalıyım ?
-
-Başlat/Çalıştır'a "regedit" yazın,onaylayıp Windows Kayıt
Defteri Düzenleyicisine'ne girin ve HKey_Local_Machine\Software
\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents kısmına gidin.2-Sağ taraftaki "oobetimer" anahtarını bulun,çift tıklayıp açın,
açılan pencerede görünen anahtar değerinin son iki rakamını değiştirin,onaylayarak pencereyi kapatın.3-Kayıt Defteri Düzenleyicisi penceresini kapatın.
4-Başlat/Çalıştır'ı açın ve şu komutu yazıp,onaylayın:
%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a
5-Karşınıza "Windows Etkinleştirelim" Penceresi gelecek.Bu pencereden ikinci seçeneği, yani "Evet,Windows u etkinleştirmek için bir müşteri hizmeti
temsilcisine telefon etmek istiyorum" seçeneğini seçip, ileri'yi tıklayın.6-Karşınıza "Telefonla Windows etkinleştir" penceresi gelecek.Bu ekranda
"Ürün anahtarını değiştir'i tıklayın;bir sonraki ekranda, gerekli yere yeni ürün anahtarınızı girin,"Güncelleştir"i tıklayın ve karşınıza tekrar
"Telefonla Windows etkinleştir" penceresini gelecek, hiç bir işlem yapmadan kapatın.7-Bilgisayarınızı yeniden başlatın.
8-Tekrar, Başlat/Çalıştır a gelin,4 ncü adımda uyguladığınız prosedürü bir defa daha uygulayın.Eğer herşey yolunda gittiyse "Windows Zaten etkinleştirildi, Çıkmak için Tamam'ı tıklayın" yazan pencere gelecektir.Tamam'ı tıklayıp buradan çıkın,
V2C47-MK7JD-3R89F-D2KXW-VPK3J
-
yok hocam olmadı bu yine aynı şey oluyor :|
-
yaws avatar tux ((: neeetcen xp yi oda seni korumaz nasılsa ((:
-
up Diyelim belki bi bilen çıkar
-
güncelleştirmeleri alırken genuine advantage diye bi günçelleşirme geliyor 1.1 mb boyutu onu yuklerse makina xp yi orj gosterme bi işe yaramıyor.bildigim tek yol format ben de yakalanmıstım formatla cozebildim.
-
bende de o dedigin çok oldu...
en sonunda xp sp3 plus edition kurdum kafam çok rahatladi :|
crack,serial istemez + bir sürü program kendinden kurulu ve kendinden full :)
büyük hizmet vesselam :))
-
yanlış anlamamışsam bu olmalı denermisin?
http://rapidshare.com/files/161849312/wpa.rar.html -
ilk formatı attığımda acronisle yedeklemiştim acaba o yedeği tekrar yüklesem olur mu ?
yedeklediğim zaman güncelleştirmeleri almamıştım
-
bende de 1 gündür aynı msj çıkıyodu az önce essan arkadasın dediklerini uyguladım düzeldi saolasın
