Xp Sp2 Yüklü Hddyi Başka Pcye Takmak?
-
Arkadaşlar bende XPsp2 yüklü bir hdd var ama ben bunu formatlamadan olduğu gibi eski pc çalıştırmayı istiyom ama açılısta kendini resetliyo! büyük ihtimal sp2 den kaynaklanan bi sorun, bu sorunu nasıl hallederiz?
eskiden regeditten donanımla ilgili bazı girdileri silice oluyodu sanki! ama tam olarak hatırlamıyom! :(
yardımlarınızı beklerim! :)
-
sp2 ye bok atma .
sen donanımları tanıtılmış bi işletim sistemini farklı donanımlarla çalıştırmaya kalkıyon?
sence çalışırmı?
güvenli kipte aç tüm donanımları kaldır sonra başlat donanımları baştan kur
-
donanımları zaten kaldırdım. ama bu gidişle galiba hddyide ortadan kaldırcam!
değişik bi yol denemek lazım! ama güvenli kiptedeaçılmıyo, bu nasıl bişey yaw!
-
açarken üstüne bi windows kur o zaman
-
gluonpower dostum
sen tam olarak donanımları kaldıramamışsın bence.bu sorunu donanımdan başka bişiden yapmaz.güvenli kipte normal açıyorsa donanımdan açmıyorsa üzerine windows kur derim
