folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Xp Sp2 Yüklü Hddyi Başka Pcye Takmak?



Xp Sp2 Yüklü Hddyi Başka Pcye Takmak?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

      Arkadaşlar bende XPsp2 yüklü bir hdd var ama ben bunu formatlamadan olduğu gibi eski pc çalıştırmayı istiyom ama açılısta kendini resetliyo! büyük ihtimal sp2 den kaynaklanan bi sorun, bu sorunu nasıl hallederiz?

    eskiden regeditten  donanımla ilgili bazı girdileri silice oluyodu sanki! ama tam olarak hatırlamıyom! :(

    yardımlarınızı beklerim! :)


    bilenle bilmeyen bir olur mu?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    sp2 ye bok atma .

    sen donanımları tanıtılmış bi işletim sistemini farklı donanımlarla çalıştırmaya kalkıyon?

    sence çalışırmı?

    güvenli kipte aç tüm donanımları kaldır sonra başlat donanımları baştan kur 


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkblood
    darkblood's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek

    donanımları zaten kaldırdım. ama bu gidişle galiba hddyide ortadan kaldırcam!

    değişik bi yol denemek lazım! ama güvenli kiptedeaçılmıyo, bu nasıl bişey yaw!


    bilenle bilmeyen bir olur mu?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    açarken üstüne bi windows kur o zaman

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ebulmadi
    ebulmadi's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    gluonpower  dostum

    sen tam olarak donanımları kaldıramamışsın bence.bu sorunu donanımdan başka bişiden yapmaz.güvenli kipte normal açıyorsa donanımdan açmıyorsa üzerine windows kur derim

Toplam Hit: 1247 Toplam Mesaj: 5