Xp Tema Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    s.a beyler ben mevcut xp temasından sıkılıp yeni tema arayışlarına girdim baya tema buldum bunları önce arkadaşta denedim gayet düzgn çalıştı temaya tıklayınca uygula falan çıkıyo basıyon oluyo ama eve getirdim bende olmadı basıyom sanki temayı açmadım da Sağtuş/özellikler/görünüm yapmışım gibi bi pencere çıkıyo ve normal xp temaları var hiç yeni tema yok ve temalar *.msstyler formatında gerekirs birini upload edebilirim
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    obie
    obie's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mayıs/2007
    Erkek

    .msstyler dosyası ile shell klasörünün de olması lazım.bu ikisini c/windows/resources/themes içine at.sonra .msstyler dosyasını tıkla sağtuş/özellikler/görünüm pencerisi açılır.oaradan tamam ı tıkla.ben öyle yapıyorum.bi sorun olmuyor.


    Anlayana sivrisinek saz,anlamayana sazı soksan az...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    g2k
    g2k's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek
    evet shell dosyası var ama dediğin gibi yapınca olucağını tahmin etmiyodum ama bi adam yapmış belki olur dedim denedim olmadı onu onun içine atınca olması için bi sebep yok zaten ha normal açmışsın ha ordan
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LordVader
    LordVader's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    http://www.alienware.com/intro_pages/invader.aspx

    indir tek tiklamayla mukemmel temalardan birisini sec

    ben darkstar'i kullaniorum hoca asriri mukemmel bir tema :D

    + hic sorun veya problem olmuo olursa gel isin kilicima tukur :D:D


    I find your lack of faith disturbing.
Toplam Hit: 1581 Toplam Mesaj: 4